سان فرانسیسکو دادستان منطقه شکایت DoorDash به اتهام ناعادلانه شیوه های کسب و کار

DoorDash بالا پرواز تحویل مواد غذایی راه اندازی شد شکایت توسط سان فرانسیسکو دادستان منطقه سهشنبه به اتهام ناعا

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

DoorDash بالا پرواز تحویل مواد غذایی راه اندازی شد شکایت توسط سان فرانسیسکو دادستان منطقه سهشنبه به اتهام ناعادلانه شیوه های کسب و کار و کارگر misclassification. این آخرین چالش قانونی با هدف قرار دادن یک گیگ اقتصاد شرکت در کالیفرنیا پس از عبور از این دولت برای اولین بار-در-این-ملت کارگر misclassification قانون است.

در بیانیه ای در سان فرانسیسکو دادستان منطقه Chesa بودین متهم DoorDash از "غیر قانونی" طبقه بندی تحویل آن کارگران به عنوان پیمانکاران مستقل زمانی که آنها در واقع کارکنان. بودین استدلال می کند که misclassification لطمه می زند و کارگران با کمک به افزایش نابرابری درآمد و کوچک شدن طبقه متوسط و آن را لطمه می زند و عمومی با وادار کردن شرکت های دیگر که طبقه بندی کارگران به عنوان کارکنان به رقابت با DoorDash بر ناعادلانه زمین بازی.

"Misclassifying کارگران آنها را محروم از قانون کار پادمان که حق آنها انکار کارگران حداقل دستمزد و اضافه کاری پرداخت بیمه بیکاری و حمایت از تبعیض در میان چیزهای دیگر" بودین در بیانیه ای گفت.

در طرح دعوی در دادگاه منطقه وکیل مدعی است که DoorDash به اجرا گرفتار مجمع لایحه 5 قانون پاس که به اصطلاح "ABC آزمون" برای تعیین اینکه آیا کسی که یک پیمانکار یا کارمند. قانون رسما رفت به اثر در تاریخ 1 اما فرفره اقتصاد شرکت هایی مانند Uber و Lyft ادامه به لابی در برابر آن. DoorDash کمک به صندوق Uber و Lyft تلاش برای حک کردن فرفره اقتصاد کسب و کار از AB5.

کالیفرنیا دادستان به تازگی واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر Uber و Lyft در زمینه های مشابه به عنوان بودین کت و شلوار در برابر DoorDash. کالیفرنیا عضو مجمع Lorena گونزالس حامی اصلی AB5 توییتی در حمایت از بودین طرح دعوی در دادگاه.

به عنوان COVID-19 همه گیر است مجبور رستوران به توقف خود نشسته و خدمات بسیاری تبدیل شده اند به طور فزاینده ای متکی به تحویل سیستم عامل مانند DoorDash و همچنین رقبای Grubhub, Postmates و بارگذاری می خورد. بارگذاری می خورد' به تازگی شکست خورده تلاش برای به دست آوردن Grubhub تنها به نظر می رسد باید مستحکم DoorDash وضعیت به عنوان رهبر بازار است.

DoorDash, بزرگترین وعده غذایی-شرکت تحویل در ما دیده است فروش خود را افزایش می دهد به عنوان یک نتیجه از این مستند. این شرکت گزارش شده است که نزدیک به تامین بودجه جدید است که ارزش آن در بیش از 15 میلیارد دلار قبل از تزریق با توجه به MarketWatch. DoorDash ظ عمومی در ماه فوریه در مدت کوتاهی قبل از رمان coronavirus طرح میتوانست به اقتصاد و بازارهای مالی, و آن را هنوز هم هدف برای مثال در این سال است.

بسیار شبیه به دیگر فرفره اقتصاد شرکت های DoorDash استدلال می کند که بسیاری از آن پیک (که در آن خواستار "Dashers") نیست ارائه مواد غذایی تمام وقت, اما در واقع انجام آن در اوقات فراغت خود را به عنوان یک راه برای کسب درآمد اضافی. طبقه بندی آنها به عنوان کارکنان را تحت تاثیر منفی قرار توانایی خود را به نگه داشتن مشاغل متعدد و همچنین به عنوان آسیب رستوران توانایی به ماندن در کسب و کار در طول همه گیر این شرکت استدلال می کند.

"اقدام امروز به دنبال مختل کردن خدمات ضروری Dashers ارائه," Max Rettig, DoorDash جهانی سر از سیاست در بیانیه ای گفت: "سلب صدها نفر از هزاران نفر از دانش آموزان و معلمان و پدر و مادر و بازنشستگان و دیگر کالیفرنیا از کار ارزشمند فرصت محروم رستوران های محلی از به شدت مورد نیاز, درآمد و ساخت آن را سخت تر برای مصرف کنندگان به دریافت مواد غذایی, مواد غذایی و سایر ملزومات با خیال راحت و قابل اعتماد است."

DoorDash هیچ غریبه ای به بحث. شرکت کردم و در مشکل در سال گذشته هنگامی که آن را نشان داد که این حفره برخی از مشتری راهنمایی برای پوشش پایه پرداخت برای تحویل. پس از داد و بیداد, DoorDash گفت: این امر تغییر سیاست به طوری که پیک را دریافت 100 درصد از راهنمایی.

اخیرا ویروسی داستان در مورد یک صاحب پیتزا فروشی خرید خود را موجودی از DoorDash در سود بازیگران منفی نور در مدل کسب و کار شرکت از پرداخت یارانه برخی از مواد غذایی تحویل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن