'Saptapadi' توده ازدواج برگزار می شود در هفت تاریخ در مرداد ماه

بنگلور: در کارناتاکا دولت اعلام کرده است که تاریخ برای دو بار به تعویق افتاد 'توده ازدواجتحت آن بلند پروازانه

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

بنگلور: در کارناتاکا دولت اعلام کرده است که تاریخ برای دو بار به تعویق افتاد 'توده ازدواجتحت آن بلند پروازانه 'Saptapadi' طرح که برگزار خواهد شد در 100 درجه یک معابد آینده تحت اداره اوقاف از جمله روپیه Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه.

این مراسم قرار است برگزار شود Apr. 26 و 24 مه شده بود به تعویق افتاد و با توجه به سراسر کشور قفل پایین زیر گسترش Coronavirus با توجه به بیانیه رسمی است. جرم ازدواج برگزار خواهد شد در جولای 23, جولای 26, جولای 29 مرداد 6 مرداد 10 مرداد تا 14 مرداد 17.

پیش از این دولت دریافت کرده بود بیش از 4000 برنامه های کاربردی. اما با توجه به این واقعیت است که تعداد کمی از این ازدواج ممکن است برگزار شده است در پایین کلید به شیوه ای طول قفل کردن دولت دوباره دعوت برنامه های کاربردی از زوج های مایل به کراوات گره.

Muzrai بخش از طریق معابد ارائه خواهد شد 8-گرم طلا 'Mangalya' به عروس داماد خواهد شد dothi پیراهن و shalya. مبلغ تومان. 55,000 داده خواهد شد و به معابد به خرید همه چیز مورد نیاز برای یک مراسم ازدواج.

دولت قبلا اعلام کرده است که داماد داده می شود Rs. 5,000 برای dhoti پیراهن و یک حلقه در حالی که به عروس داده می شود Rs.10,000 خرید سارافان و بلوز و داده خواهد شد 8 gm-طلا 'Mangalya'.

همچنین درآمد گروه را نگه دارید تومان.10,000 به عنوان سپرده ثابت به نام عروس تحت Adarsha Vivaha' طرح. همچنین اجتماعی وزارت رفاه ارائه کمک های مالی از Rs. 50,000-SC جامعه زوج. واجد شرایط bridegrooms با حداقل سن 21 سال و عروس که در سن زیر 18 سال می توانند ثبت نام همراه با مدارک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن