عربستان سعودی دارای بیش از نیمی از شفاف موتور

کالیفرنیا EV راه اندازی شفاف از موتورهای داد تا اکثریت مالکیت به عربستان سعودی و ثروت صندوق در ازای 1.3 میلیار

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

کالیفرنیا EV راه اندازی شفاف از موتورهای داد تا اکثریت مالکیت به عربستان سعودی و ثروت صندوق در ازای 1.3 میلیارد دلار سرمایه گذاری در آن بسته در سال گذشته با توجه به یک ایمیل از شرکت وکلا بود که شامل یک طرح دعوی در دادگاه در روز چهارشنبه.

طرح دعوی در دادگاه توسط شفاف موتورز' رئیس سابق مالیه داگ Coates که معتقد است او به عنوان برخی از مزاياي اساس زبان از قرارداد او امضا شده با شرکت. Coates استدلال می کند او را واجد شرایط برای دریافت این مزایا به این دلیل که عربستان سعودی سرمایه گذاری باعث "تغییر در کنترل" بند در توافق با شفاف موتورز به دلیل آن منجر به "تغییر در اکثریت سهامداران شرکت" با توجه به یک ایمیل از وکیل خود برای راه اندازی فرستاده شده در سال گذشته است. این بدان معناست که عربستان سعودی عمومی صندوق سرمایه گذاری (PIF) صاحب بیش از 50 درصد از سهام این شرکت.

شفاف موتورهای مخالف در قطع دارد اما این شرکت گفت: در پاسخ به ایمیل از Coates' وکیل است که آن را "اختلاف نیست که تامین مالی معامله ای که بسته شده و یا مورد 2 آوریل 2019 به نظر می رسد به تشکیل یک تغییر از کنترل است." سیمی خاورمیانه قبلا گزارش PIF گرفته بود 67 درصد سهام اما ایمیل گنجانده شده در طرح دعوی در دادگاه اولین بار است که یک تشکر و قدردانی از این شرکت ساخته شده است. گفت: هنوز معلوم نیست دقیقا چه نوع رای گیری حقوق مختلف سهامداران این شرکت شده اند. این شرکت کاهش یافته است به نظر.

عربستان سعودی برای اولین بار اعلام کرد این قرارداد در ماه سپتامبر 2018 — تنها چند هفته قبل از عربستان شاهزاده محمد بن سلمان به حال واشنگتن پست روزنامه نگار جمال Khashoggi کشته شدند. Khashoggi مرگ ناشی از برخی از شرکت ها مانند ریچارد برانسون, Virgin Galactic و مدار به راه رفتن به دور از در نظر گرفتن پادشاهی پول و یا نگاهی به دوم در این کشور سابقه طولانی در نقض حقوق بشر ، بسیاری از شرکت کنندگان برنامه ریزی شده است که سال آینده سرمایه گذاری ابتکار کنفرانس (شناخته شده به عنوان "داووس در بیابان") حمایت می شود. اما شفاف موتور باقی مانده است با همکاری عربستان سعودی تا کنون از وجود این قرارداد نه اینکه رسما تایید شده توسط دولت ایالات متحده در کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده تا ماه آوریل 2019.

در واقع در طول یک مصاحبه با آستانه ماه نوامبر گذشته, شفاف, موتور, مدیر عامل شرکت پیتر Rawlinson ضمنی که خود را راه اندازی خواهد قادر به نفوذ در پادشاهی — نه راه دیگری در اطراف.

"من فکر می کنم که ما می تواند بخشی از یک جنبش است که می تواند در تسریع تغییر برای خوب است. که آنچه که من را ببینید" Rawlinson گفت: در آن زمان. "ما یک مشارکت — که بسیار هم تراز — مشارکت با PIF. این یک همکاری استراتژیک. آنها متعهد به کمک به ما در ایجاد این تغییر به نفع همه مردم است. و آن را به نفع عربستان جامعه است."

"شفاف بخشی از راه حل مشکل نیست," او اضافه شده است.

شفاف موتورز است که نه تنها مربوط به اینده شرکت حمل و نقل با روابط به عربستان سعودی است که با تمرکز بر سرمایه گذاری در فن آوری های جدید به عنوان بخشی از محمد بن سلمان چشم انداز سال 2030 برنامه ریزی. باکره ساز یک نهاد مجزا از برنسون فضایی در تلاش است — انجام یک مطالعه با پادشاهی برای دیدن چه نوع از حضور راه اندازی می ساخت وجود دارد. فرمول E جهانی تمام برقی و مسابقه ای سری در زمان صدها میلیون دلار از عربستان سعودی برای میزبانی مسابقات در انگلستان. باکره, اضافه وزن یک عامل شرکت جی Walder فرمول E بنیانگذار Alejandro Agag و Rawlinson نیز همه به نظر می رسد در آینده داووس در صحرا در ماه اکتبر گذشته در حالی که بسیاری از شرکت های دیگر و مدیران دور مانده.

عربستان سعودی نیز یک سرمایه گذار عمده در حال بارگذاری و بسیار زود مکالمات در مورد بودجه تسلا در سال 2018 قبل از مدیر عامل Elon Musk اغراق آمیز مذاکرات توسط تویت او تا به حال کمک های مالی "امن" خود را به شرکت های خصوصی که منجر به مبارزه با ما تنظیم کننده های مالی. عربستان سعودی شخم زده 45 میلیارد دلار در SoftBank عظیم چشم انداز, صندوق بیش از حد ساخته شده است که مجموعهای از سرمایه گذاری های خود را دارد.

تاسیس در سال 2007 به عنوان Atieva کالیفرنیا EV راه اندازی شد در اصل متمرکز بودن بیشتر از یک تامین کننده در جوانه زدن جهان وسایل نقلیه الکتریکی. اما این شرکت در نهایت rebranded به عنوان شفاف موتورز در سال 2016 و تنظیم مناظر خود را بر روی ساخت یک لوکس الکتریکی سدان به نام هوا و استخدام Rawlinson سابق منجر مهندس تسلا مدل S به اجرای این پروژه است.

شفاف موتور زد به بودجه مشکل در مدت کوتاهی پس از آن و تا به حال به گرفتن وام از آریزونا صندوق های تامینی و چینی اتوبوس الکتریکی شرکت برای زنده ماندن به عنوان آستانه قبلا گزارش شده است. آن را در نهایت شروع به بحث با عربستان سعودی در سال 2018 و هنگامی که این معامله در نهایت بسته در 2019, Rawlinson جایگزین Atieva بنیانگذار شرکت سام Weng به عنوان مدیر عامل.

راه اندازی در حال حاضر ساخت 700 میلیون دلار در کارخانه در آریزونا که در آن قصد دارد برای قرار دادن شفاف هوایی به تولید در پایان این سال است. تولید نهایی از نسخه سدان پرده برداری خواهد شد در سپتامبر 9th.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن