صرفه جویی در DJI را Osmo موبایل 3, آخرین, اپل و بیشتر برای روز مادر

فردا روز مادر و در حالی که در جریان همه گیر همچنان به عنوان یک مزاحم است که احتمالا شما جلوگیری از ساخت ویژه ب

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

فردا روز مادر و در حالی که در جریان همه گیر همچنان به عنوان یک مزاحم است که احتمالا شما جلوگیری از ساخت ویژه برنامه های این سال شما هنوز هم می توانید انتخاب کنید تا یک هدیه خوب برای مادر در زندگی خود را. یکی از کسانی که ایده های هدیه یک DJI Osmo همراه 3 حلقه برای ایجاد ثبات در فیلم ضبط شده روی تلفن, آیا مادر دوست دارد به ساقه عمودی یا افقی حالت. این در ویژه پیش پیچیده روز مادر بسته نرم افزاری در حال حاضر به طور مستقیم از DJI برای $139.

در علاوه بر این به gimbal (که معمولا حدود 120 دلار هزینه توسط خود را) شما می توانید یک دسته از موضوعات در پرتاب یک کمی اضافی از جمله یک مچ بند کیسه ذخیره سازی ضد لغزش پد این Osmo گرفتن سه پایه و یک Osmo مورد حمل یک قاب عکس دیجیتال و یک 8GB کارت SD است.

اگر خانواده شما صاحب یک Roku تلویزیون (از TCL تیز نشان و یا هر نام تجاری دیگر) مجموعه ای از Roku بلندگوهای بی سیم واقعا می تواند در بالا بردن عملکرد صدا. به طور معمول $200 دو بسته است 150 $برای یک مدت زمان محدود از انبار خانه و یا به طور مستقیم از طریق Roku. نگه داشتن در ذهن که هر سخنران نیاز به متصل به یک پریز برق اما تا زمانی که آنها در محدوده نزدیک تلویزیون خود را, شما می توانید محل و یا سوار آنها را هر کجا که شما لطفا در اتاق. علاوه بر این آنها می توانند به عنوان بلندگوهای بلوتوث.

اپل همیشه یک هدیه خوب به خصوص اگر شما در حال گرفتن آن برای کسی که می خواهد به ماندن متصل با رسانه های اجتماعی و سرگرم با همه محبوب جریان خدمات. اپل آخرین نسخه از این تبلت را هوشمند اتصال پورت که به شما امکان قلاب کردن یک صفحه کلید هوشمند برای دریافت برخی از تایپ کردن انجام می شود بیش از حد.

اگر شما علاقه مند شده است تا 80 دلار برای بیش از یک هفته و 250 دلار برای مدل 32GB جامد است معامله. بهترین خرید و آمازون رفته اند در داخل و خارج از انبار تمام هفته به طوری نگه داشتن چشم در هر دو خرده فروشان به ببینید که چه کسی است که رنگ شما می خواهید. در مورد بهترین خرید, اگر سفارشات آنلاین در حال حمایت کردن این گزینه را انتخاب کنید تا سفارش خود را منظقه وجود دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن