SC قضات پانل تصمیم می گیرد علیه فیزیکی دادگاه برای دو هفته بیشتر

دهلی نو: یک کمیته هفت قضات تصمیم گرفته است در برابر از سرگیری فیزیکی دادگاه دادرسی در دیوان عالی کشور (SC) برا

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

دهلی نو: یک کمیته هفت قضات تصمیم گرفته است در برابر از سرگیری فیزیکی دادگاه دادرسی در دیوان عالی کشور (SC) برای یک دوره حداقل دو هفته از زمان Covid-19 وضعیت در اینجا.

"نظر به اتفاق آرا نظر پزشکی است که در حالی که وجود دارد این است که یک حاشیه شیب در موارد گزارش شده از Covid-19 در دو روز گذشته وضعیت موجود نیاز به نگهداری حداقل برای یک دوره دو هفته کمیته داوران تصمیم گرفت به بررسی وضعیت پس از دو هفته" یک بیانیه رسمی گفت.

کمیته رهبری دوم ارشد-ترین قاضی, عدالت, N. V. Ramana نیز حل و فصل شود که در حال حاضر دادگاه به عملکرد خود ادامه خواهد داد و از طریق ویدئو کنفرانس به منظور رفع خطر از گسترش عفونت در محل.

این کمیته برگزار شد بحث و گفتگو از طریق ویدئو کنفرانس در جولای 21, با SC کانون جمهور Dushyant دیو, SC, مدافع, ثبت انجمن (SCAoRA) رئیس جمهور شیواجی M. Jadhav و نوار شورای هند (BCI) رئیس Manan Kumar Mishra جایی که از نظرات کارشناسان پزشکی در نظر گرفته شد با توجه به وضعیت حال حاضر از این بیماری همه گیر.

به عنوان نوار رهبران مطلع این کمیته از مشکلات مواجه توسط وکلای این کمیته گفت که کاملا "آگاهانه و عمیقا نگران از مشکلات خود را."

آن اضطراب به تدریج بازگرداندن حالت عادی در عملکرد جسمی دادگاه هنوز هم این تصمیم را باید هدایت جامع ارزیابی وضعیت بر اساس توصیه پزشکی و همچنین با توجه به ایمنی و سلامتی از وکلای طرفین دعوا رجیستری کارکنان و در نهایت از قضات نیز به آن اضافه شده است.

این کمیته همچنین خواسته نمایندگان از نوار برای دیدار با دبیر کل و نگران ثبت و برای اقدامات درمانی با توجه به مشکلات مواجه توسط وکلای مربوط به e-پر کردن و ویدئو کنفرانس.

از ماه مارس دادگاه بالا را محدود کرده است تعدادی از دادگاه ها شده اند که در انجام دادرسی از موارد از طریق ویدئو کنفرانس تنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب