پراکنده بارش سنگین شلاق بخش هایی از شهرستان

میسور/Mysuru: طبق پیش بینی ها از اداره هواشناسی پراکنده بارش باران های سنگین به شدت انتقاد کرد بخش هایی از این

توسط PARINEWS در 18 خرداد 1399

میسور/Mysuru: طبق پیش بینی ها از اداره هواشناسی پراکنده بارش باران های سنگین به شدت انتقاد کرد بخش هایی از این شهرستان برای بیش از یک و نیم ساعت در روز گذشته ،

باران که شروع از 3 بعد از ظهر ادامه داد: به شلاق تا حدود 5 ساعت باعث آب باران به جریان در جاده ها مانند رودخانه ها در Kanakagiri, Chamundipuram, Gundu رائو ناگار Bhyraweshwara نگر بامبو بازار Bannimantap صنعتی مناطق و مکان های اطراف آن.

رانندگان به ویژه دو چرخه سواران که بودند گرفتار در باران تا به حال به پناهگاه در اتوبوس متوقف می شود, بنزین, تختخواب, تحت ساخت و ساز ساختمان ها و مکان های دیگر تا باران کاهش می یابد یا متوقف شود.

قطب الکتریکی آسیب دیده

زیر باران های سنگین یک درخت نارگیل در Yele Thotha – JSS کالج جاده سقوط کرد و بر روی یک کابل برق و در نتیجه آسیب به پنج قطب الکتریکی و خوراکی از خطوط برق.

ساندرلند N. R. Mohalla بخش اجرایی مهندس B. K. Yogesh زبان به 'SOM' گفت که قدرت عرضه شد و بلافاصله متوقف و ساندرلند کارکنان با عجله به نقطه حذف افتاده قطب و پاک جامعی کابل برق.

MCC سلامت افسر دکتر Jayanth زبان به 'SOM' امروز صبح گفت که MCC را Abhaya-1 تیم تا به حال پاک افتاده درخت نارگیل و ساندرلند کارکنان تا به حال به جای آسیب دیده قطب الکتریکی و آثار بودند به بازگرداندن قدرت عرضه است.

او در ادامه گفت که چند درن که سرریز دیروز خواهد بود تعمیر که در مناقصه خواهد بود به نام به زودی.

بیشتر بارندگی در این زمان

دکتر Govindaraju از کشاورزی ارگانیک و مرکز تحقیقات در Naganahalli گفت که قبل از باران های موسمی بوده است که در ماه مارس, آوریل, و ممکن است پس از 10 سال و وجود دارد خواهد بود 50 درصد بیشتر باران های این سال است. وجود دارد خواهد بود مداوم باران از دوشنبه به بعد او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن