برنامه ریزی برنامه به تعویق افتاد و در تاریخ 11 ساعت

با وجود COVID, netas miffed در عدم دعوت میسور/Mysuru: این برنامه برای راه اندازی این پروژه به عرضه درب-به-درب

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

با وجود COVID, netas miffed در عدم دعوت

میسور/Mysuru: این برنامه برای راه اندازی این پروژه به عرضه درب-به-درب آب آشامیدنی و به لوی در انتظار آب مالیاتی از طریق Digitalised نقطه فروش تجهیزات و همچنین افتتاح دفتر جدید بخش وانی Vilas آب این نسخهها کار اجرایی مهندس ثابت بود در ساعت 12 ظهر امروز (19 ژوئن). اما این رویداد تا به حال به لغو و به تعویق افتاد, به عنوان برخی از نمایندگان شد miffed در عدم دعوت شده است.

دعوت نامه فرستاده شده بود و مهمانان مطلع شدند. رسمی ماشین آلات تا به حال نگه داشته و همه چیز آماده مانند تزئینات دسته گل بود و حتی مرتب برای sweetmeat. به عنوان این رویداد برگزار می شود در ساعت 12 ظهر یک گرند ناهار خیلی مرتب بود.

اما تنها چند ساعت قبل از این رویداد برای شروع برخی از نمایندگان و حامیان آنها به مقامات و پرسید: چرا آنها دعوت نشده بودند برای این رویداد. اگرچه به طور کلی محدودیت در حوادث با توجه به COVID-19 که در آن هر کس رود به حفظ اجتماعی فاصله های netas عصبانی بودند که آنها نادیده گرفته شد.

مقامات خواست نامش فاش نشود گفت: 'ستاره میسور است که فقط به خاطر چند رهبران سیاسی دعوت نشده بودند به صورت کل برنامه لغو شد و به تعویق افتاد و به تاریخ بعد. تمام ترتیبات رفت و اتلاف آنها rued.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن