رمضان جشنواره در شهرستان فردا

هیچ جرم نماز در Eidgah میدان مساجد میسور/Mysuru: با COVID-19 همه گیر در همه جا و مستند به قوانین در نیروی مسلم

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

هیچ جرم نماز در Eidgah میدان مساجد

میسور/Mysuru: با COVID-19 همه گیر در همه جا و مستند به قوانین در نیروی مسلمان اعضای جامعه را جشن رمضان جشنواره شیوه ای ساده فردا در شهرستان.

در Mysuru منطقه ماه جلسه کمیته روز گذشته در Apna Ghar در Shivarathreeshwara نگر بود که به ریاست آقا Khazi از Mysuru Hazrath مولانا محمد عثمان Shariff کمیته که تا به حال جمع آوری اطلاعات از مکان های مختلف تصمیم به جشن جشنواره در روز دوشنبه به عنوان ماه بود اندیش در روز شنبه. روزه ادامه خواهد داد برای آخرین روز امروز.

در ضمن تمام هند شورای ملی Mysuru شعبه جمهور Hazrath مولانا محمد Zakaulla زبان به 'ستاره میسور' امروز صبح گفت که رمضان خواهد بود جشن فردا و اضافه شده است که وجود خواهد داشت هیچ جرم نماز در Eidgah میدان و مساجد.

تنها کارکنان مساجد (محدود به چهار) خواهد نماز در مساجد, در حالی که دیگران خواهد نماز در خانه های خود را بین 7 صبح تا 11 هستم.

شهردار Tasneem درخواست کرده بود وزیر B. S. Yediyurappa به اعطای مجوز برای برادران مسلمان به پیشنهاد جمعی نماز در Eidgah میدان با حفظ فاصله اجتماعی. اما وجود دارد هیچ ارتباطی از سانتی متر در این زمینه است.

صحبت به 'SOM,' شهردار تسنیم گفت که درخواست شده است به دولت اجازه می دهد محدود افراد به نماز در Eidgah زمینه و در مساجد بود که با پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی. "ما در انتظار تصمیم دولت," او گفت:, و اضافه کرد که هر قانون توسط دولت در این راستا می توان دنبال کرد.

جشنواره خرید

با کامل مستند در نیروی از 7 بعد از ظهر دیروز تا ساعت 7 صبح فردا اسلامی اعضای جامعه خود را تکمیل جشنواره خرید قبل از 7 بعد از ظهر دیروز.

مینا بازار جشنواره خرید hub بسته با توجه به COVID-19 pandemic, آنها تا به حال به بستگی به مکان های دیگر در سراسر شهر جدید لباس و جواهرات و کفش و سایر اقلام است.

مردم دیده می شد thronging مغازه های مختلف در K. T. خیابان Devaraja و مندی بازار. در حالی که زنان فشار می آوردند مغازه های مختلف برای, النگو, گوشواره, لباس, لوازم آرایشی و سایر موارد مردان بازدید فروشگاه عطر (عطار), نماز, تشک, لباس و نماز کلاه.

Khaleel ساکن مندی Mohalla گفت که شیوع COVID باعث شده بسیاری از مشکلات برای همه و افزود که او و خانواده اش دعا برای سلامتی از همه است. او در ادامه گفت که کودکان بالاتر از سن هفت سالگی و زنان و مردان شده اند روزه گرفتن در این ماه مقدس و افزود که در این در حال حاضر وضعیت سلامتی از همه مهم تر گراند جشن.

رمضان کیت

در همین حال سازمان های مختلف توزیع رمضان کیت به نیازمندان مسلمان مردم است. MLA L. Nagendra همراه با شهردار Tasneem توزیع نزدیک به 600 رمضان کیت در دولت Nizamia محافظ دبیرستان محل آشوکا در جاده ها است.

نیازمندان شناسایی شدند در بخش 25 و بند 26 و رمضان کیت توزیع شد به آنها.

B. Y. Vijayendra Yediyurappa Abhimani Balaga بیش از حد توزیع کیت به نیازمندان در Jayanagar. Balaga رهبر سابق Taluk Panchayat جمهور L. R. Mahadevaswamy توزیع کیت و میوه های خشک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن