دو مهمان استادان همان دانشگاه, پایان زندگی

مشکلات مالی و افسردگی در طول مستند مشکوک میسور/Mysuru: در طول مستند دوره در طول یک ماه دو سخنرانان مهمان از دو

توسط PARINEWS در 24 خرداد 1399

مشکلات مالی و افسردگی در طول مستند مشکوک

میسور/Mysuru: در طول مستند دوره در طول یک ماه دو سخنرانان مهمان از دولت مدرک دانشگاهی در ملوللی taluk در اینجا به پایان رسید خود را زندگی می کند. مشکلات مالی و افسردگی که ناشی از مستند گلایه های مشکوک می تواند باعث شدید خود را گام به گام.

مرحوم هستند Kokila (35) به عنوان سخنران مهمان از جریان تجارت و سورش (29) از گروه تاریخ از همان دانشگاه است. در حالی که Kokila به پایان رسید و زندگی خود را با حلق آویز در مارس 11, Suresh کرده بود درگذشت خودسوزی در 4 ژوئن.

گفته شده است که آنها نا امید شدند در مورد گرفتن یک شغل دولتی. به عنوان دولت تا به حال موفق به انتشار و دستمزد پس از چند ماه آنها مشکلات مالی است.

اصلی K. T. Venkatesh گفت: "هر دو نفر مشغول به کار بودند در این دانشکده پس از سه سال. آنها با برگزاری کلاس های آنلاین برای دانش آموزان در طول مستند. آنها ممکن است با پایان زندگی خود از افسردگی است."

Kokila خواهر به شکایت در K. M. Doddi ایستگاه پلیس بیان کرد که Kokila خودکشی به دلیل افسردگی است. مندیا پلیس در مناطق روستایی ثبت نام کرده اند یک مورد مرگ غیر طبیعی در ارتباط با Suresh خودکشی.

Suresh که از خواب کار دولت بود و افسردگی با توجه به اعضای خانواده خود را.

"بسیاری از سخنرانان مهمان از افسردگی رنج می برند به عنوان آنها هیچ امنیت شغلی است. دولت باید در کمک مهمان استادان" خواست Rajya Shaikshanika Diksuchi mattu Sudharana برای samiti رئیس جمهور دکتر Sudhakar Hosalli.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن