مدارس در وزارت امور خارجه به احتمال زیاد دوباره باز در جولای 1

میسور/Mysuru: پس از یک پایان ناگهانی به 2019-20 سال تحصیلی پس از COVID-19 ناشی از سراسر کشور مستند مدارس سراسر

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

میسور/Mysuru: پس از یک پایان ناگهانی به 2019-20 سال تحصیلی پس از COVID-19 ناشی از سراسر کشور مستند مدارس سراسر کارناتاکا به احتمال زیاد دوباره باز در جولای 1 برای سال تحصیلی جدید (2020-21).

ابتدایی و متوسطه وزیر آموزش و پرورش S. سورش کومار مورد بحث و بررسی این موضوع را با مقامات وزارت در جلسه برگزار شده در مرکز ایالت بنگلور در روز سه شنبه. منابع گفت که هیچ تصمیم نهایی گرفته نشده است و دولت و نظم در این زمینه به احتمال زیاد در یک یا دو روز. با SSLC زمان-جدول اعلام و مستند می رود برای پایان دادن به در مارس 31, دولت برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در تاریخ 1 ژوئیه آن را آموخته است.

DDPI روشن

در ضمن Mysuru DDPI دکتر Panduranga صحبت به 'ستاره میسور' گفت که در حال حاضر او می تواند هر چیزی می گویند در احتمال بازگشایی مدارس از تاریخ 1 ژوئیه به عنوان آنها هنوز رتبهدهی نشده است دریافت هر گونه ارتباطی در این زمینه از دولت است.

با بیان اینکه کمیته های تخصصی تشکیل شده توسط دولت ممکن است توصیه می شود 1 جولای بازگشایی مدارس گفت: گروه در حال حاضر مشغول آماده سازی و چاپ متن کتاب. "ما اولویت فوری و امن انجام SSLC آزمون (2019-20) است که به جای برنامه ریزی شده از 25 ژوئن تا 4 جولای. تمام مدارس در حال sanitised پیش از امتحان و در این بخش با در نظر گرفتن تمام اقدامات لازم برای اطمینان از ایمنی و سلامت دانش آموزان ظاهر می شود برای امتحان" دکتر Panduranga گفت و افزود که این گروه آماده است تا دوباره باز مدارس در هر کدام تاریخ دولت را مشخص می کند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن