دانشمندان بودجه توسط چان زوکربرگ ابتکار اصرار Facebook مدیر عامل برای جلوگیری از اطلاعات غلط

بیش از 140 دانشمندان که دریافت کمک های مالی از چان زوکربرگ ابتکار با ارسال نامه ای به Facebook, مدیر عامل شرکت

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

بیش از 140 دانشمندان که دریافت کمک های مالی از چان زوکربرگ ابتکار با ارسال نامه ای به Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ روز شنبه با اصرار او را بهتر اجرا پلت فرم رسانه های اجتماعی را در برابر سیاست های آتش زا زبان واشنگتن پست گزارش شده است. این Chan زوکربرگ ابتکار (CZI) است بشردوستانه سازمان تاسیس شده توسط زوکربرگ و همسرش پریسیلا چان در سال 2015 است که با تمرکز بر استفاده از تکنولوژی برای حل چالش های اجتماعی از جمله عدالت کیفری اصلاحات. آن است که یک نهاد مجزا از Facebook.

دانشمندان گفت: در نامه ای که اجازه می دهد رئیس جمهور تهمت به استفاده از Facebook "را به گسترش هر دو اطلاعات غلط و آتش زا اظهارات" بود نه تنها نقض Facebook سیاستهای اما "به طور مستقیم در تضاد" به CZI هدف از ساخت "فراگیر تر فقط و آینده ای سالم برای همه است."

"ما پاچه برای دیدن که Facebook است نه به دنبال سیاست های خود را در رابطه با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن" نامه متحده است. "به عنوان مثال در بیانیه خود" هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود' یک بیانیه روشن از تحریک به خشونت."

دانشمندان امضا کنندگان این نامه عبارتند از استادان از دانشگاه استنفورد, دانشگاه هاروارد و برنده جایزه نوبل, در میان دیگران.

زوکربرگ گفت: May 29th که Facebook را اقدام علیه مغلوب ساختن پیشی جستن "غارت" پست حتی پس از توییتر پرچم یک پست مشابه به صورت "ستایش خشونت است." زوکربرگ اذعان کرد که مردم "ناراحت" با تصمیم "اما موضع ما این است که ما باید قادر به اندازه بیان که ممکن است مگر اینکه آن را به علت خطر قریب الوقوع خاص مضرات یا خطرات املای در سیاست های روشن."

این تصمیم باعث Facebook کارکنان به مرحله مجازی اعتصاب در اعتراض و زوکربرگ گفت: اواخر جمعه که Facebook را "نقد و بررسی" سیاست های خود را بر گفتار است که به ترویج خشونت است.

یک سخنگوی چان زوکربرگ ابتکار تصریح کرد: در یک ایمیل به آستانه که CZI جدا از Facebook با دفاتر جداگانه و جدا میشن. "ما سپاسگزار برای ما کارکنان و همکاران و دریافت در این کار ما به احترام حق خود را به صدای نظرات خود را از جمله در Facebook سیاست" سخنگوی گفت.

Facebook را بلافاصله بازگشت یک درخواست برای نظر شنبه.

به روز رسانی: ژوئن 6, 5:59 بعد از ظهر ET: اضافه شدن بیانیه از چان زوکربرگ ابتکار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن