بخش 144 کلمپ در Mysuru محدوده شهر تا مارس 31

مجمع بیش از 5 نفر در یک مکان ممنوعفقط پزشکی و بیمارستان ها برای باز کردن در روزهای یکشنبه میسور/Mysuru: Mysuru

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399
  • مجمع بیش از 5 نفر در یک مکان ممنوع
  • فقط پزشکی و بیمارستان ها برای باز کردن در روزهای یکشنبه

میسور/Mysuru: Mysuru شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta تحمیل کرده است بخش 144 از دادرسی کیفری و با قدرت واگذار شده با او را تحت کارناتاکا پلیس عمل ستون 31 جلوگیری از مجمع بیش از پنج نفر در یک محل خاص ممکن است تا نیمه شب 31. این قانون است که قابل استفاده برای تمام افراد و مکان ها به جز جایی که خدمات ضروری ارائه شده است.

مقررات زير قسمت 144 تحمیل گردیده و با در نظر گرفتن تازه دستورالعمل صادر شده توسط دولت دیروز است که به طور خاص به کارگردانی معاون کمیسیون Superintendents از پلیس و پلیس شهر کمیسیون برای اطمینان از نظم و دستورالعمل ها را به دنبال خودشان به حوزه های قضایی است.

در یک رسانه اطلاع رسانی دیروز منتشر شد این شهر بالا پلیس گفته است که این دستور قابل اجرا در Mysuru پلیس شهر Commissionerate به همه گردهمایی های اجتماعی, سیاسی, دیدار, ورزش و سرگرمی, آموزش و پرورش مذهبی و جلسات.

تمام مغازه ها و موسسات کسب و کار است که عامل از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر باید اطمینان حاصل شود که مشتریان خود را باید با هم گروه و باید ایستاده شش فوت از هم جدا. در هر نقطه داده شده در زمان بیش از 5 نفر باید وارد یک فروشگاه خاص. جنبش مردم محدود شده است از 7 ساعت به 7 هستم به جز دلایل پزشکی و خدمات ضروری از عرضه است.

همه مغازه ها باید پایین پرده در 7 بعد از ظهر و یکشنبه یک بسته در روز برای تمام مغازه ها و کسب و کار به عنوان در هر دولت سفارش. تنها پزشکی مغازه ها اجازه خواهد داشت برای باز کردن در روزهای یکشنبه تا مارس 31.

ماسک الزامی برای همه مغازه داران و مشتریان. کسانی که نه با پوشیدن ماسک را باید دوباره فرستاده شده توسط مغازه داران. پاکیزگی باید حفظ شود حتی در بازار و اجتماعی فاصله است. مردم می توانند از خانه های خود را به خرید کالاهای ضروری و فایده خدمات ضروری از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر. آنها می آیند برای کار می کند که معاف در دولت سفارش.

منظور فوق قابل اجرا نیست برای اورژانس های پزشکی, خدمات, کالا, حمل و نقل, وسایل نقلیه, وسایل نقلیه خصوصی با تصویب ارائه خدمات ضروری, دولت, وسایل نقلیه/ وسایل نقلیه از کارکنان دولت در وظیفه HOPCOMS, جیره, تحویل خانه از مواد غذایی, آشپزخانه, خدمات و فعالیت های کشاورزی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن