سناتور. جاش هالی می خواهد به حمایت های حقوقی از سایت ها با تبلیغات هدفمند

سناتور. جاش هاولی (R-MO) را معرفی کرده است آخرین چندین صورتحساب طراحی شده برای تضعیف یک کلید آنلاین حقوقی سپر.

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

سناتور. جاش هاولی (R-MO) را معرفی کرده است آخرین چندین صورتحساب طراحی شده برای تضعیف یک کلید آنلاین حقوقی سپر. رفتاری تبلیغات تصمیم گیری تنزیل رتبه و خدمات (و یا بد ADS) عمل خواهد حذف حمایت در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت برای بزرگ خدمات وب است که نمایش تبلیغات بر اساس "شخصی صفات کاربر" و یا یک کاربر قبلی رفتار آنلاین. این تعریف به عنوان "تبلیغات رفتاری" می کند و شامل هدف قرار دادن بر اساس کاربران مکان و یا محتوای سایت آنها ،

بخش 230 سپر وب سایت از مسئولیت حقوقی برای مطالب ایجاد شده توسط کاربر. بر خلاف چند صورتحساب قبلی از جمله آنهایی که اسپانسر شده از طرف هاولی بد تبلیغات عمل می کنند به نظر نمی رسد به آدرس خاصی انتقادات از بخش 230. آن را به ظاهر ضد تبلیغات هدفمند لایحه را تهدید می کند که شرکت ها با از دست دادن یک نامربوط حمایت قانونی به جای جریمه پولی. هالی قبلا معرفی یک لایحه که ایجاد یک تماس نیست لیست معادل برای تبلیغات هدفمند و او پیشنهاد ممنوعیت "اعتیاد آور" ویژگی های طراحی مانند پیمایش بی پایان بر برنامه های شبکه های اجتماعی.

در بیانیه ای هالی گفت که "دستکاری تبلیغات هستند نه آنچه که کنگره تا به حال در ذهن در هنگام عبور از بخش 230" اگر چه او نداد در یک رابطه بین این دو موضوع است.

بد تبلیغات قانون پیشنهاد شد در مدت کوتاهی قبل از مجلس سنا شنوایی در یک بخش جداگانه 230 لایحه اصلاحی به نام پیمان عمل است که با هدف ساخت وب سایت و برنامه را غیر قانونی محتوای بیشتر در سرعت و ارائه شفافیت بیشتر در حد اعتدال سیاست. همچنین یک روز پس از ملی ارتباطات و اطلاعات مدیریت (NTIA) پیشرفته یک فرمان اجرایی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امضا با هدف تعمیرات اساسی بخش 230.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن