سناتور انتقاد AT&T برای شمارش نیست HBO حداکثر نسبت داده کلاه

سناتور Ed Markey (D-MA), Ron Wyden (D-OR) و ریچارد بلومنتال (D-CO) نوشته اند نامه ای به AT&T مدیر عامل Ran

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

سناتور Ed Markey (D-MA), Ron Wyden (D-OR) و ریچارد بلومنتال (D-CO) نوشته اند نامه ای به AT&T مدیر عامل Randall Stephenson انتقاد از تصمیم این شرکت را به معاف HBO حداکثر جریان اطلاعات از شمارش نسبت به AT&T تلفن همراه داده های مشتریان کلاه. عمل شناخته شده است به عنوان صفر امتیاز و آن را به یک موضوع بحث انگیز در صنعت مخابرات برای سال. این نامه به شرح زیر AT&T اخیر تایید به آستانه که HBO حداکثر داده نمی تعداد نسبت به AT&T تلفن همراه داده های کلاه.

AT&T است که قادر به انجام این کار با تشکر از کمیسیون ارتباطات فدرال را عقبگرد بی طرفی خالص حمایت ممنوع است که شرکت از میان چیزهای دیگر, دادن, داده های خود را در جریان درمان ترجیحی. از دست دادن کسانی که در حمایت از بازگشت در سال 2018 افتتاح گیت برای صفر امتیاز.

در حالی که این صدا ممکن است مانند یک سود نگرانی با صفر امتیاز است که این به ضرر رقابت است. به این معنی حتی اگر HBO Max که توسط AT&T تابعه WarnerMedia نمی استفاده از داده ها بر روی AT&T تلفن همراه داده های مشتریان برنامه های دیگر جریان خدمات مانند دیزنی پلاس و Netflix خواهد شد. در تئوری است که می تواند تشویق مشتریان به سازمان دیده بان HBO حداکثر محتوا به جای محتوا از دیگر ارائه دهندگان خدمات — یک گزینه AT&T باعث می شود حتی بیشتر وسوسه انگیز با تشکر از بسته بندی دسترسی رایگان به HBO حداکثر با برخی بی سیم, اینترنت و برنامه های تلویزیون.

"این عمل اجازه می دهد یک بازو از شرکت خود را به "پرداخت" یکی دیگر از بازوی خود شرکت برای درمان ترجیحی تلاش برای ماسک درست آن تاثیر" گفت: این سناتورها در این نامه است. "مغلوب ساختن پیشی جستن FCC ممکن است سوخته بحرانی بی طرفی خالص حمایت اما AT&T با این وجود مسئولیت برای جلوگیری از هر گونه سیاست ها یا روش ها است که مصرف کنندگان آسیب و سرکوب رقابت است."

HBO حداکثر استفاده از AT&T "حمایت دیتا" برنامه AT&T اجرایی گفت: در آستانه. این برنامه اجازه می دهد تا کاربران در جریان محتوا از همکاران که پس از پرداخت AT&T برای جریان داده ها به جای داشتن این تعداد نسبت به یک مشتری کلاه داده. اما HBO حداکثر است در نهایت پرداخت AT&T Mobility برای داده ها استفاده می شود به این معنی AT&T است که اساسا پرداخت خود را برای معافیت و دادن آن به مشتریان رایگان خود را گرفتن است که می تواند به HBO حداکثر یک لبه بیش از رقابت است.

سناتورها خواسته اند استفنسون برای پاسخ دادن به نامه ها و توضیح دهد که چرا AT&T در حال انجام است این در ماه ژوئن 25th. شما می توانید به خواندن نامه کامل در زیر:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن