ارشد IAS افسر B. M. Vijayshankar به پایان می رسد زندگی

بنگلور: ارشد IAS افسر سابق و معاون کمیسر بنگلور شهری منطقه, B. M. Vijayshankarبود که یک متهم در IMA (من پولی م

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

بنگلور: ارشد IAS افسر سابق و معاون کمیسر بنگلور شهری منطقه, B. M. Vijayshankarبود که یک متهم در IMA (من پولی مشورتی) جواهرات Ponzi در طرح کلاهبرداری که گفته می شود خودکشی با دار زدن خود در محل اقامت خود در Jayanagar در اینجا در سه شنبه شب. او 59.

حادثه به نور در حدود 8 ساعت. Vijayshankar که ماند با خانواده اش در بنگلور را Jayanagar است جان سالم به در با همسر و دو دختر.

Vijayshankar شد متهم از پذیرش تومان. 1.5 کرور به نفع از اين جواهرات بنیانگذار منصور خان به اتهام صدور مالی ترخیص این شرکت که در خدمت به عنوان بنگلور شهری DC. پس از اين طرح Ponzi در کلاهبرداری آغاز شد در اوایل سال گذشته نشسته بود که تشکیل دولت به پروب مورد او را دستگیر کردند و پس از آن او از خدمت معلق. پس از گذراندن چند روز در زندان او با قید وثیقه آزاد شد. او به تازگی ابقاء شده و به عنوان مدیر 'Sakaala' ماموریت آن را آموخته است.

پس از تحقیقات اولیه توسط نشستن دولت تا به حال بیش از فيلسوفان و کلاهبرداری به CBI و او گزارش تحت شدید روانی استرس پس از او رزرو همراه با دیگران در اومدی. ابتکارات که در ادامه اعتراض به کلاهبرداری برخاستیم و با صدور احضاریه به Vijayshankar به نظر می رسد قبل از آن برای بازجویی در یک تاریخ مشخص در اواخر این هفته است.

قضایی Tilaknagar پلیس ثبت نام کرده اند یک مورد در این زمینه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن