#سریال سرقت های راک سیتی

سارق ها پول نقد، بطری مشروب و بسته های سیگار را از خود دور می کایند میسور/میسورو: شهر ما یک مورد بی سابقه از س

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

سارق ها پول نقد، بطری مشروب و بسته های سیگار را از خود دور می کایند

میسور/میسورو: شهر ما یک مورد بی سابقه از سرقت سریال را در یک شب تنها دیروز با ارسال امواج شوک در میان ساکنان تجربه کرد.

سه مغازه دزدی شد و تلاش در دو مغازه در نیمه شب گذشته بین 12.30 صبح و 1.30 صبح انجام شده است. همه مغازه ها در نزدیکی دایره Agrahara واقع شده است, به سختی 100 متر از ایستگاه پلیس KR.

دزدها آنقدر از پول نقد، مشروب و سیگار ناامید بودند که هر سهامی را که می توانند از آن خود می کرد. با هوش، آنها دوربین های مدار بسته را در سه مکان به جهات دیگر تبدیل و تصاویری خاص آنها را با پوشیدن کلاه میمون و دستکش نشان می داد.

اولین سرقت در آکشایا بار و رستوران در نزدیکی دایره اگراهارا گزارش شد، یک سنگ پرتاب دور از پلیس K.R. معمولا تراکم ترافیک در اینجا با حرکات وسایل نقلیه حتی در شب بالا است. دزدان موفق به شکستن قفل سنگین ی که بر روی کرکره های آهنی قفل شده بود را شکستند. آنها شاتر را پیچ اند تا وارد داخل شود.

هنگامی که در داخل، سارق سرقت تومان 75،000 پول نقد از جعبه جمع آوری پول نقد و همچنین دور انتخاب بطری مشروب پرهزینه که در داخل قفسه های شیشه ای در حال نمایش بودند.

در مرحله بعد سارق ها رامانا و پسران را هدف قرار دادند، یک اصطبل بیدا در مقابل آکشایا بار در نزدیکی دایره اگراهارا. فروشگاه توسط پراکاش و تومان اداره می شود 30،000 پول نقد و بسیاری از پاکت های سیگار به سرقت رفته است.

پس از غارت رامانا و پسران، سارق ها سعی کردند پرده های اودوبی اوپاچاار را باز کند. از آنجا که یک کرکره نورد سنگین مدل قدیمی بود، سارق ها نمی توانست ورود به هتل را به دست بیاوراندند. قبل از تلاش برای شکستن شاتر هتل باز, سارق پیچ دوربین های مدار بسته به طرف دیگر به طوری که تصاویری خود را فیلمبرداری نمی. با این حال پلیس متوجه شده است که جنایتکاران دستکش و کلاه میمون به تن داشته اند و این مغازه در ساعت ۱۲/۴۵ صبح هدف قرار گرفته است.

بعد، آنها پرده های مارت دهلی سری را در نزدیکی دایره اگراهارا باز می کرد. فروشگاه فروش میوه های خشک و دانه های ساخته شده از بادام قرمز و انگور خشک. در اینجا آنها می تواند هر گونه پول نقد پیدا کنید. سپس آنها در حدود ساعت 1.30 صبح پرده شیرینی سری وارالکشمی را شکسته و 450 تومان را دزدیده اند که در صندوق پول نگهداری می شد.

همه دزدی ها وقتی صاحبان مغازه های خود را امروز صبح باز کردند روشن شد. Dog Squad and Finger Print experts are conducting a mahazar and Krishnaraja Inspector Srinivas and staff have visited the area. به عنوان سارق دستکش پوشیدند، ردیابی اثر انگشت خود را کار آسانی نیست، اعتراف منابع پلیس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن