سیستم های فاضلاب را می توان به عنوان COVID-19 علائم هشدار دهنده زود هنگام

استفاده می شود اوایل این هفته رابرت رابینز، رئیس دانشگاه آریزونا، یک تماس تلفنی در مورد پوپ دریافت کرد که به ا

توسط PARINEWS در 7 شهریور 1399
استفاده می شود

اوایل این هفته رابرت رابینز، رئیس دانشگاه آریزونا، یک تماس تلفنی در مورد پوپ دریافت کرد که به او کمک کرد تا شیوع COVID-19 را متوقف کند.

به عنوان بخشی از طرح بازگشت به پردیس مدرسه، دانشگاه در حال تجزیه و تحلیل فاضلاب از خوابگاه های محوطه دانشگاه برای نشانه هایی از ویروس کرونا بود. پروفسوري که پروژه رو برميگردونه زنگ زده بود تا بگه ويروس رو توي فاضلاب از خوابگاهي به اسم ليکينز هال پيدا کرده

مدیران در خوابگاه فرود آمد، آزمایش هر فرد در داخل، و پیدا کردن دو مورد در افرادی که علائم ندارد.

رابینز امروز در یک جلسه توجیهی گفت: «این ابزار بسیار ارزشمندی خواهد بود تا به ما کمک کند تا در مقابل بیرون برویم.» وی گفت ابتلا به افرادی که به این ویروس آلوده هستند اما علائمی ندارد برای متوقف کردن گسترش آن حیاتی است و فاضلاب به پیدا کردن آنها کمک می کرد.

هنگامی که مردم با COVID-19 بیمار, ویروس نشان می دهد تا در مدفوع خود را حتی قبل از آنها ممکن است احساس بیمار. مدفوع ویروس کک پس از آن راه خود را از طریق سیستم های فاضلاب می سازد. نظارت بر این که فاضلاب به مسئولان بهداشت عمومی کمک می کند تا مراقب هر گونه گسترش ویروسی کشف نشده نگه دارند.

دانشگاه های دیگر نیز مانند کالج امید میشیگان از فاضلاب برای نظارت بر COVID-19 در محوطه دانشگاه استفاده می کنند. شهرها از جمله نیو هیون، کنتیکت و کارمل، ایندیانا نیز همین کار را انجام می دهند.

هر روز کارگران تصفیه خانه فاضلاب در نیو هیون سیفون را کمی فاضلاب خاموش می کنند و در کولر قرار می دهند. سپس محققان دانشگاه ییل نوسان می کنند تا آن را بردارند. در دست آنها، آن شمع امتناع یک ابزار کلیدی برای پیش بینی مسیر شیوع COVID-19 محلی است.

برایان ویس، اپیدمیولوژیست نیو هیون که از داده های جمع آوری شده توسط تیم ییل استفاده می کند، می گوید: «این به ما ایده بهتری از آنچه در شهر می جریان دارد می دهد.»

جردن پسیا، استاد ییل مهندسی شیمی و محیط زیست که بر روی این پروژه کار می کند، می گوید تیم تحقیقاتی ییل نمونه های جمع آوری شده از تصفیه خانه را تجزیه و تحلیل می کند و هفته ای یک بار سطح ویروس را به شهر گزارش می دهد. نمونه های جمع آوری شده توسط Peccia و تیم او بیت از لجن فاضلاب - مواد متمرکز باقی مانده از زمانی که فاضلاب فرآوری شده است. هنگامی که آنها سطح ویروس در لجن را با تعداد موارد گزارش شده در شهر مقایسه کردند، دریافتند که بارهای ویروسی در لجن حدود یک هفته قبل از شمارش پرونده بالا رفته است. او می گوید: «پس می تواند هشدار زودهنگام باشد.»

هفته ها می گوید که او در حال تماشای داده های لجن فاضلاب به عنوان نیو هیون شروع به بازگشایی.

او می گوید: «ما انتظار داریم پرونده ها دوباره بلند شوند زیرا مردم با زندگی خود به جلو می روند، با جامعه تعامل می کنند، به رستوران ها می روند و حمل و نقل عمومی را می گیرند. ناگزیر، فرصت افزایش یافته ای برای قرار گرفتن در معرض وجود خواهد داشت.» "این به ما این فرصت را می دهد که به نوعی سریع تر از بسته به داده های بیمارستان عمل کنیم."

حدود ۸۰۰ مایل دورتر، کارمل، ایندیانا نیز همین رویکرد را در پیش می گیرد.

جیم برنارد شهردار کارمل به ورگ گفت: «این راهی است که ببینیم آیا سنبله داریم یا نه، می دانیم که باید به برخی از بازگشایی هایمان برگردیم.» "امیدوارم ما مجبور نیستیم، اما حداقل ما داده ها را به تصمیم گیری آگاهانه است."

برنارد و مدیر تاسیسات شهر هر دو در مورد آزمایش فاضلاب در اواخر آوریل خوانده شده است. آن ها تصمیم گرفتند با شرکت بیوتک مستقر در ماساچوست بیوبوت که نمونه های فاضلاب را از سراسر کشور جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند، شریک شوند. زمان چرخش ، هر چند ، آهسته است ، Brainard می گوید -- آنها تنها یک نمونه تا کنون بدست ، اما امیدواریم که برای به دست آوردن نتایج بیشتر در این هفته. این شهر با توجه به همکاری با یک آزمایشگاه در دانشگاه نوتردام برای دریافت تجزیه و تحلیل انجام شده به صورت محلی. او می گوید: «ما مجبور نبودیم یک شبه آن را فدکسی کنیم، فقط می توانستیم به معنای واقعی کلمه آن را به آنجا رانندگی کنیم.»

زمان چرخش بیوبوت از طریق ماه های مارس و آوریل کند بود زیرا این یک سرویس رایگان بود، سخنگوی سارا پوگزلی در یک ایمیل به ورج گفت. " با توجه به تقاضای بالا برای این آزمایش، ما در حال حاضر آن را به عنوان یک سرویس پرداخت شده ارائه, که آغاز شده ژوئن 1st با چرخش تضمین شده از 3-7 روز برای شروع, در حالی که با هدف آن را در 3 روز," او گفت.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن