جریان بازگشت شرود نشان می دهد قدرت بزرگترین نام Twitch

اولین جریان "شرود" گرزیک بعد از رفتنش به میکسر، با هر اندازه ای که بود، موفقیت ی عظیم بود. او با بیش از 500،00

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

اولین جریان "شرود" گرزیک بعد از رفتنش به میکسر، با هر اندازه ای که بود، موفقیت ی عظیم بود. او با بیش از 500،000 هم زمان ، جزر و مد اشتراک ، و بز جدید آمد. جریان گرزیک محبوب ترین در Twitch برای زمان او زندگی می کرد - نه بار کامل بزرگتر از بالا پنج جریان دهنده نیک "Nickmercs" کانال Kolcheff، که در حدود 55،000 بیننده زنده بود.

خدا يا خدا احساس خوبي داره، مرد! "Grzesiek" گفت: "او که اعتراف کرد که او کمی عصبی شده است زمانی که او شروع به جریان و بیننده را دیدم تعداد صعود. (او گفت که انتظار می رود در حدود 200،000 ، برای آنچه که ارزش آن است.) "امروز اولين روزم بود" سالها خواهد بود سال ها" چت پرواز بیش از حد سریع برای هر کسی به خواندن بود.

این یک برد برای Twitch است، که Grzesiek را به یک معامله انحصاری امضا کرد پس از قرارداد میکسر خود را تا زمانی که آن سایت تاریک برای خوب بود. او برای سال ها در سایت ثابت بود، و آن را بسیار روشن جامعه Twitch خوشحال شد که او را به عقب. هنوز هم دیده می شود که آیا Twitch خواهد شد همان نوع معامله به تایلر "نینجا" Blevins گسترش, یکی دیگر از خروج بالا مشخصات. از آنجا که او میکسر را ترک کرد، Blevins در هر دو یوتیوب و Twitch به تعداد انبوه در هر دو بار جریان - واضح است که او آزمایش آب و figuring از جایی که او جریان بعدی. گای "DrDisrespect" Beahm، از طرف دیگر، در یوتیوب، جایی که او نیز در حدود نیم میلیون نفر تماشا گر بود.

جریان های گرزیک، بلوینز و بهم در آن مشترک بوده اند - گذشته از اعداد انبوه - anything این بود که مدتی بود که چیزی پخش نکرده اند. در جریان جریان خود، Grzesiek گفت که او 45 روز تعطیل، در حالی که Blevins در یوتیوب ظاهر شد چند هفته پس از میکسر تعطیل در ماه ژوئن. Beahm got permanently got from Twitch in late June for unspecified reasons, and he didn't return to streaming until last week.

جریان بازگشت یک رویداد است. نوعی توپ برای یک جریان دهنده که مردم مشتاقانه منتظر بازگشت شان هستند. برای گرزیک و بلوین، بازگشت به جریان به معنای دیدن بخش بزرگی از جوامع شان دوباره بود؛ هنگامی که هر دو آنها به میکسر امضا کردند، آنها تکه های قابل توجهی از مخاطبان خود را از دست داده، که این است که می گویند افرادی که آنها را به یک وب سایت کاملا جدید دنبال نمی کند. و به همین دلیل است که بازگشت آنها بسیار بزرگ بود: هیچ مواد مهیب کاملا مانند مواد مهیب تولید شده زمانی که یک جریان دهنده سیستم عامل سوئیچ و یا بازگشت به خانه وجود دارد. بینندگان عاشق وقایع.

آسان بود برای دیدن چگونه هیپد چت در جریان Grzesiek بود; همه از دیدن او در جایی که نامش را در اولین مکان ساخته بود هیجان زده شده بود. و در حالی که او احتمالا همان اعداد وحشی او در حال حاضر کشیدن نگه نمی دارد -- چند ساعت به جریان ، کانال Grzesiek بود پایین به 344،000 هم زمان -- او هنوز کاملا محبوب توسط جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن