شش بخش تغییر جدید DC مجتمع اداری

میسور/Mysuru: بیش از دو سال پس از آن وزیر Siddharamaiah افتتاح جدید معاون کمیسر دفتر پیچیده در Bannur جاده در

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

میسور/Mysuru: بیش از دو سال پس از آن وزیر Siddharamaiah افتتاح جدید معاون کمیسر دفتر پیچیده در Bannur جاده در Siddarthanagar شش ادارات دولتی باید معطوف به امکانات جدید.

این دفاتر که شروع کرده اند از عملکرد جدید DC دفتر — دفتر معاون مدیر پرونده زمین های منطقه توسعه شهری, مرکز دفتر منطقه آماری افسر گروه عقب مانده جوامع و اقلیت های رفاه, مواد غذایی و مدنی تامین بخش و Muzrai بخش.

در یک پیشنهاد برای جلوگیری از در حال اجرا مورد از یک دفتر دیگر در مکان های مختلف و به تمام دفاتر منطقه تابع زیر یک سقف جدید پیچیده ساخته شد در هزینه از Rs.84.66 کرور در Siddarthanagar که افتتاح شد در ماه مارس سال 2018 زمانی که Siddharamaiah سانتی متر بود.

اگر DC آمده بود به جلو به تمام دفاتر منتقل شده به دفاتر منطقه پیچیده قبل از ژوئن 2019 چند انتظار آثار تا به حال مانع از تغییر روند. دستور کار شامل برق کار می کند, شبکه ارتباطات, راه اندازی از محفظه و دیگر جزئی مدنی کار می کند. DC Abhiram G. Sankar نوشته شده به دولت به دنبال اتمام تمام این نسخهها کار به سرعت.

ساخت و ساز بوده است سپرده به پونا-بر اساس Shirke ساخت و ساز Technologies Pvt. محدود پس از فراخوان جهانی مناقصه. این ساختمان عظیم ساخته شده است در خطوط Lalitha Mahal Palace هتل در هند و Saracenic سبک معماری است.

ساختمان ساخته شده تا منطقه از 22,920 sq. mts با یک زیرزمین 9,150 sq. mts, طبقه همکف, از 4,720 sq. mts طبقه اول از 4,500 متر مربع. mts طبقه دوم از 4,550 sq. mts و منطقه پارکینگ در زیر زمین. در زمان ساخت و ساز به پایان رسید هزینه تشدید به تومان.84.66 کرور.

در مجموع از 11 بخش می توان جایگزین جدید DC دفتر پیچیده است. این ساختمان همچنین دارای دو آسانسور است که می تواند نگه دارید 12 نفر در یک زمان و یک کپسول از نوع شیشه بالابر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن