شل است به آرامی به آینده آنلاین پس از تجربه یک قطع

نه فقط شما. شل در واقع رفت و با توجه به قطع برق در برخی از مرتب کردن بر اساس است که به نظر می رسد برای شروع بر

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

نه فقط شما. شل در واقع رفت و با توجه به قطع برق در برخی از مرتب کردن بر اساس است که به نظر می رسد برای شروع برخی از زمان در اطراف 7:30بعد از ظهر و همکاران. کاربر-گزارش مسائل مشخصی در DownDetector.com و این برنامه تا حد زیادی غیر قابل دسترس با پست گرفتن مشخص شده به عنوان خوانده شده و یا رفتن را از طریق در همه. این مسائل تحت تاثیر قرار هر دو تلفن همراه و رومیزی نسخه از نرم افزار است. شل می گوید آن را در روند حل و فصل مسئله اما مشکلات اتصال باقی می ماند برای برخی از کاربران.

شل تایید قطع برق در آن وضعیت سایت نوشته "کاربران گزارش داده اند که عملکرد کلی مسائل از جمله ارسال پیام شکست و وقفه. ما در حال کار برای به دست آوردن چیز به حالت عادی بازگشت و به سرعت به عنوان امکان پذیر است و به ارائه به روز رسانی به زودی" در 7:53PM ET. مدت کوتاهی پس از در 8:02PM ET صفحه به روز شد با: "کاربران قادر به اتصال به شل. ما در حال بررسی و ارائه خواهد شد به روز رسانی به زودی."

این مسائل به نظر می رسید گسترده اگر چه ممکن است خیلی زود به بگویید که آیا آن جدا شده به هر یک بخشی از ما است. DownDetector گزارش ها حاکی از قطع برق میزد سواحل غرب نه سخت اما ممکن است یک عامل شل بالاتر استفاده در میان شرکت های فن آوری.

در توییتر شل را حساب رسمی در پاسخ به خبرنگار جف الدر گفت: آن را نمی کند "یک سوپر جامد زمانی در لحظه" به چه مدت آن بوده است و مهندسان به دنبال چه مسئله است.

در 8:43ساعت ET شل به روز رسانی وضعیت خود را با صفحه "برخی از مشتریان ممکن است شاهد بهبود اما ما هنوز در حال بررسی مسائل مربوط به اتصال. ما خواهید بود در 30 دقیقه با یکی دیگر از به روز رسانی. با تشکر از شما برای تحمل با ما." مدت کوتاهی پس از شل گفت: مشتریان ممکن است دچار بهبود عملکرد,s, اما آن را هنوز هم به طور کامل بازگرداندن خدمات.

به روز رسانی آوریل 12th, 9:07بعد از ظهر ET: اضافه شده به روز رسانی از شل کردن وضعیت سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن