شل در حال آزمایش یک طراحی مجدد اساسی از برنامه های آندروید خود را با نوار ناوبری

:شل را در برنامه های تلفن همراه همیشه شجاعانه سعی به تکرار دسکتاپ و وب تجربه با یک صفحه نمایش و یک تکیه بر ضرب

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

:شل را در برنامه های تلفن همراه همیشه شجاعانه سعی به تکرار دسکتاپ و وب تجربه با یک صفحه نمایش و یک تکیه بر ضربه تند وشدید زدن ناوبری مبتنی بر و منوهای دست و پا گیر. اما یک به روز رسانی جدید این شرکت نورد بر روی آن اندروید بتا کانال معرفی یک "ساده تر و سازمان یافته" شل با عمده بصری و رابط کاربر تغییر میکند.

به روز رسانی بزرگترین ویژگی های جدید است که نوار ناوبری در پایین که در حال حاضر اجازه می دهد تا شما به راحتی پرش به بخش های مختلف از نرم افزار بدون نیاز به کش رفتن ، روی یک آیکون کوچک یا اسکن منو از گاهی سخت به خواندن متن.

این نوار شامل یک صفحه نمایش برای تخمگذاری تمام کانال های خود را و از آنجا شما می توانید کش رفتن به سمت راست برای دسترسی به دیگر فضاهای کاری و یا به سمت چپ برای رفتن به آخرین کانال شما به دنبال در. بعد به سربرگ صفحه اصلی در حال حاضر اختصاص داده شده DMs یکی برای دسترسی به پیام های خصوصی و پس از آن یک اشاره tab است که با وضوح بیشتری سازماندهی چه استفاده می شود به خاک سپرده شود در فعالیت بخش از برنامه بود که تنها در دسترس با کشیدن سمت راست و ضربه زدن روی دکمه زیر مشخصات خود را. در سمت راست پایان جدید "شما" تب که می کشد تا مشخصات خود را برای تنظیم وضعیت خود را و دسترسی به تنظیمات. نیز وجود دارد در حال حاضر نوشتن دکمه برای شروع جدید DM که شناور در پایین سمت راست سه زبانه است.

این آماده است به یک بهبود بزرگ بیش از نسخه فعلی شل در اندروید است که تمایل به دفن امکانات و دسترسی به قطعات حیاتی از برنامه تحت آزار دهنده نماد شیر و منوهای کشویی.

در زمان نسخه عمومی از شل دسترسی سریع به کانال پنل نیاز شما را به هم بزنید کاری آیکون در گوشه سمت چپ-بالا و یا کش رفتن از سمت چپ. اما ضربه تند وشدید زدن تنها کار می کند اگر شما با استفاده از جدید آندروید Q ژست سیستم که بحث برانگیز remapped که ژست جهانی بازگشت را فشار دهید. ویژگی های مانند دسترسی مستقیم اختصاصی پیام tab یا دیدن فضای کاری خود را در حال دفن در زیر منوی صفحه اصلی و تنها پس از شما کش رفتن به افشای آن است. (ناوبری و سهولت استفاده در شل تلفن همراه هستند و تنها کمی بهبود در iOS که ندارد یک نوار ناوبری اما باید قوی تر کشیدن گزینه برای دسترسی به بخش های مختلف از نرم افزار تنها با یک انگشت و بدون فشار دکمه.)

به عبارت دیگر جدید شل باید خیلی سریع تر و آسان تر به استفاده از آنچه ما در حال حاضر یک بار استفاده می شود به مردم چگونه کار می کند. روشن نیست که شل در نظر دارد به رول این را به نسخه عمومی از برنامه های آندروید خود را و یا اگر وجود دارد از دیگر تغییرات آن در نظر دارد تا قبل از آن ، اما شما می توانید دسترسی به آخرین نسخه بتا در اینجا از طریق فروشگاه بازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن