شل آی فون جدید برنامه بازدید فروشگاه App پیش از راه اندازی رسمی

شل اعلام کرد دوباره طراحی برنامه آی فون جدید با نوار ناوبری در پایین برنامه در به روز رسانی یادداشت امروز. با

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

شل اعلام کرد دوباره طراحی برنامه آی فون جدید با نوار ناوبری در پایین برنامه در به روز رسانی یادداشت امروز. با این حال به نظر می رسد طراحی مجدد است که هنوز هم نورد از, حتی اگر شما به روز رسانی به آخرین نسخه از نرم افزار — خودم و یکی دیگر از آستانه همکار آن را ندارید و در عین حال ،

این نگاه جدید به نظر می رسد برای آوردن آیفون برنامه در خط با اندروید طراحی مجدد که نورد در مارس 5th. "قبلا آن را پیچیده برای رسیدن به چهار چیز اصلی مردم را در تلفن همراه" شل گفت: در فروشگاه App به روز رسانی یادداشت ها. "ما ثابت کرده ایم این جدید و جذاب نوار ناوبری در پایین برنامه شامل: خانه نمایش خود را برای نوار کناری, DMs, (هنوز هم ذکر شده اخیر برای اولین بار) ذکر شده (برای سرعت میشه) و شما (چون شما) (و همچنین به دلیل تنظیم وضعیت شما/تنظیمات موبایل مورد نیاز برای آسان تر می شود)."

در اینجا برخی از تصاویر از فروشگاه App از آنچه مجدد به نظر می رسد مانند:

این به روز رسانی همچنین می افزاید: یک شناور نوشتن را در بسیاری از مکان ها در سراسر برنامه و همچنین به عنوان توانایی به سفارش کانال های خود را در "صفحه اصلی" تب خیلی دوست دارم که چگونه شما می توانید کانال های خود را در شل اخیر دسکتاپ طراحی مجدد. شما همچنین ممکن است به تنظیم مجدد برخی از حافظه عضله در هنگام استفاده از برنامه به عنوان برخی از کشیدن رفتارهای خود را تغییر داده اند. "در حال حاضر کشیدن سمت راست را نشان می دهد فضای کاری خود را و تنظیمات و کشیدن به سمت چپ شما را به آخرین مکالمه شما بودند" شل می گوید در یادداشت روز رسانی. به روز رسانی به نظر می رسد خاص به نسخه آی فون از این برنامه به معنی این نسخه اپل باقی مانده است در حال حاضر.

اگر شما لازم نیست که به طراحی مجدد و در عین حال به نظر می رسد به احتمال زیاد به روز رسانی در دسترس خواهد بود به طور گسترده تر به زودی از شل گذاشته است همه از ویژگی های جدید در به روز رسانی در فروشگاه App در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن