شل جدید اطلاع رسانی برنامه به شما تعطیلات آخر هفته خود را پشت

شل در حال حاضر اجازه دادن به شما را انتخاب کنید هنگامی که شما دریافت اطلاعیه در هر صورت روز به این معنی که شما

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

شل در حال حاضر اجازه دادن به شما را انتخاب کنید هنگامی که شما دریافت اطلاعیه در هر صورت روز به این معنی که شما می توانید در نهایت متوقف شدن شل درخواستهای بیش از آخر هفته.

قبلا شل اجازه دهید به شما در تنظیم زمانی که شما بودند "موجود" را به دریافت اطلاعیه ها اما کسانی که تنظیمات نیز بیش از رول به تعطیلات آخر هفته. این بدان معنی است که شما می توانید شل منحرف و اطلاعیه های غیر ضروری بر روی کامپیوتر خود و یا تلفن در حالی که شما با بهره گیری غیر این صورت تنبل یکشنبه.

در حال حاضر هر چند شما قادر خواهید بود برای تنظیم زمانی که شما راحت گرفتن اطلاعیه ها اما به نوبه خود بر روی یک پتو بدون اطلاع رسانی سیاست برای تعطیلات آخر هفته (یا هر کدام روز/زمان بهترین کار برای خود برنامه) اگر شما می خواهید.

هنگامی که شما اطلاعیه خاموش شما در شل را مزاحم نشوید (DND) حالت معنی دیگر کاربران خود را شل کاری را ببینید کمی "الف" به نقطه بعدی را به نام خود نشان می دهد وضعیت خود را. در حالی که در DND اگر شما برای باز کردن شل, شما هنوز هم با دیدن رنگ قرمز نشان در کانال که در آن شما و یا یک کلمه کلیدی از شما ذکر شده است و برای هر گونه پیام های مستقیم اما شما نمی خواهد از اطلاع رسانی در مورد آن پیام است. (در صورتی که نیاز به هر چند مردم هنوز هم می توانید ارسال شما یک اطلاع رسانی در حالی که شما در DND مستقیم پیام شما و وادار کردن شل برای ارسال یک.)

اگر شما می خواهید به ریز لحن خود را شل اطلاعیه اینجا است که چگونه به انجام این کار.

در برنامه دسکتاپ:

  1. بر روی فلش کلیک کنید در نزدیکی شما شل کردن نام سازمان و سپس ماوس را روی "توقف اطلاعیه ها." در منوی که باز میشود روی "تنظیم هشدار از طریق برنامه."
  2. در منویی که باز می شود تا تحت "اجازه می دهد اطلاعیه" سربرگ وجود دارد خواهد بود یک منوی کرکره ای که اجازه می دهد تا شما را انتخاب کنید اگر شما می خواهید به اجازه می دهد, اطلاعیه هر روز تنها در روزهای هفته و یا در برنامه های سفارشی. نیز وجود دارد که منو به شما اجازه انتخاب کنید که در چه زمان شما ok گرفتن اطلاعیه ها.

در برنامه های تلفن همراه:

  1. شیر "شما" آیکون در سمت راست از نوار ابزار و سپس بر روی "اطلاعیه ها"
  2. در اطلاعیه منو ضربه بزنید در "اطلاع رسانی برنامه."
  3. بعدی ضربه بزنید بر روی "اجازه می دهد اطلاعیه ها" و شما قادر خواهید بود به را انتخاب کنید اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعیه هر روز تنها در روزهای هفته و یا در برنامه های سفارشی.

که در آن است! و هنگامی که شما در تنظیم تنظیمات خود را, آنها باید همگام سازی در سراسر دستگاه های خود را. امیدوارم سفارشی کردن این تنظیمات می تواند به کاهش تعداد اطلاعیه ها را دریافت کنید زمانی که شما نمی خواهید به آنها را دریافت کنید و شما می توانید لذت بردن از تعطیلات آخر هفته رایگان از شل اطلاعیه ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن