کشت و صحنه تظاهرات در شهر

میسور/Mysuru: سازمان های مختلف از جمله کارناتاکا Rajya Raitha Sangha (KRRS) و Hasiru Sene سوسیالیست وحدت مرکز

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

میسور/Mysuru: سازمان های مختلف از جمله کارناتاکا Rajya Raitha Sangha (KRRS) و Hasiru Sene سوسیالیست وحدت مرکز هند (SUCI) و Mysuru Rakshana Vedike صحنه تظاهرات جداگانه در این شهرستان صبح.

در حالی که KRRS و Hasiru Sene اعتراض در نزدیکی منطقه ای کمیساریای دفتر SUCI و Mysuru Rakshana Vedike اعتراض نزدیکی معاون کمیسر ،

حدود 25 کشاورزان از جمله زنان تحت پرچم کارناتاکا Rajya Raitha Sangha و Hasiru Sene رهبری منطقه خود رئیس جمهور Badagalapura Nagendra مخالفت با اصلاحات به اصلاحات ارضی عمل-سال 1961 اعتراض در نزدیکی منطقه ای کمیساریای ،

اشاره به این که وجود دارد تعداد بیشتری از کشاورزان کوچک در دولت و دولت با اصلاح این قانون خواهد درایو این کشاورزان به خیابان معترضین ادعا که دولت تشویق و غنی بوده است.

آنها گفتند که وجود خواهد داشت هیچ زمین برای کشاورزی, اگر این قانون اجرا شده است و افزود که این کشور می شدید و کمبود غذا اگر زمین اصلاحات قانون اصلاح شده است.

تظاهرکنندگان همچنین مخالفت با اصلاحات به APMC عمل می کنند و ادعا شده که دولت توزیع بیش از تولید کشاورزی به شرکت ها.

معترضین بعد از تحویل نامه به منطقه وزیر S. T. Somashekar که وارد منطقه ای کمیساریای دفتر برای یک جلسه.

کشاورز رهبران هسکت Basavaraju P. Marankaiah و دیگران حاضر بودند.

SUCI: حدود 20 فعالان سوسیالیستی وحدت مرکز هند (SUCI) اعتراض نزدیکی DC دفتر در برابر افزایش قیمت سوخت.

اشاره به این که قیمت بنزین و دیزل در حال افزایش است به طور مداوم پس از 20 روز از معترضان گفت که قیمت بنزین که روپیه بود. 73.50 در هر لیتر در ژوئن افزایش یافته بود به تومان. 83 در هر لیتر امروز علاوه بر حاکی از این است که قیمت دیزل نیز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه افرادی که در حال حاضر در وحشت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر در حال ساخته شده به رنج می برند بیشتر در پی افزایش قیمت سوخت آنها از دولت خواست برای کاهش مالیات و سوخت مقرون به صرفه برای همه.

SUCI دولت عضو کمیته M. Shashidhar منطقه عضو کمیته Uma Devi و دیگر حامل سیما P. S. Sandhya, Chandrakala و دیگران صورت گرفت.

Mysuru Rakshana Vedike: اصرار دولت و دولت های منطقه به گام برای کنترل بین دولت و بین منطقه سفر برای جلوگیری از گسترش COVID-19 حدود 10 فعالان Mysuru Rakshana Vedike اعتراض نزدیکی DC ،

اشاره به این که دولت های منطقه تا به حال با موفقیت کنترل COVID-19 در منطقه آغاز شد که به افزایش تنها پس از, دولت مجاز بین دولت و بین منطقه سفر معترضین از دولت خواست برای کنترل سفر.

آنها همچنین خواستار به عقب مستندات در طول شب و روزهای یکشنبه با تشریح آن غیرعلمی است که نما شدید مشکلات برای همه است.

Mysuru Rakshana Vedike جوانان جناح رئیس جمهور Gururak Shetty, منشی, Ravichandra و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن