ضربه محکم و ناگهانی مدیر عامل اشپیگل می گوید: شرکت نخواهد انتشار تنوع اعداد عموم

ضربه محکم و ناگهانی مدیر عامل شرکت اوان اشپیگل گفت که کارکنان آن را حفظ تنوع آن اعداد خصوصی چرا که آنها ممکن ا

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

ضربه محکم و ناگهانی مدیر عامل شرکت اوان اشپیگل گفت که کارکنان آن را حفظ تنوع آن اعداد خصوصی چرا که آنها ممکن است تداوم این باور است که شرکت سیلیکون ولی نیست متنوع کسب و کار خودی گزارش شده است. اشپیگل ساخته شده نظرات در یک شرکت همه دست نشست در اوایل این هفته که در آن او گفت: ضربه محکم و ناگهانی تنوع نزدیک به دیگر شرکت فنی است که انحراف تا حد زیادی سفید و مرد و با توجه به بی.

یک ضربه محکم و ناگهانی سخنگوی اختلاف BI's تفسیر اشپیگل نظرات ساخته شده در طول یک Q&بخشی از همه دست نشست. اما بخشی از متن Q&A که ضربه محکم و ناگهانی ارائه شده به آستانه به نظر می رسد برای تایید است که اشپیگل به نگرانی در مورد عموم انتشار آمار و ارقام و چه معیارهای را به شرکت و صنعت در بزرگ به نظر می رسد.

طی مصاحبه ای با CNBC در پنجشنبه اشپیگل گفت: "اسنپ چت به نظر می رسد مانند بسیاری از دیگر شرکت های فن آوری در نظر نمایندگی" اضافه کردن او فکر کردم که یک چیز بد است. "ما نگران بوده ام که این همه آشکار که در واقع نرمال ترکیب فعلی فن آوری نیروی کار" اشپیگل گفت که این شرکت تصمیم به انتشار آمار و ارقام داخلی به عنوان یک انگیزه برای بهبود دادن تمرکز بر بهبود بلند مدت به جای کوتاه مدت رقابت است.

"من کمی نگران است که برخی از این آشکار عادی سازی وضعیت فعلی صنعت فن آوری اما ما در واقع با اختراع یک راه جدید در حال حاضر به انتشار این اطلاعات و همچنین آن را روشن در مورد برنامه های ما شامل نمایندگی در ضربه محکم و ناگهانی و به طور گسترده تر در این صنعت گفت:" CNBC. ضربه محکم و ناگهانی بوده است که یکی از معدود شرکت سیلیکون ولی هرگز انتشار تنوع گزارش.

اشپیگل با ارسال پیامی به کارکنان بعد از آن نوشته شده آنلاین در ژوئن 1st, فراخوان ملی "کمیسیون حقیقت و آشتی و تعمیرات" در حالی که همچنین با محکوم کردن خشونت نژادی. در اوایل این ماه شرکت گفت: این امر نه ترویج جمهور تهمت حساب در آن کشف tab گفت: در بیانیه ای اعلام کرد "ما نمی خواهد به تقویت صدای که تحریک نژادی و خشونت و بی عدالتی را به آنها ارتقاء رایگان در کشف" پس از رئیس جمهور توییتهایی دربارهی تظاهرات علیه خشونت پلیس چراغ توییتر به پرچم برخی از توییت خود برای "ستایش خشونت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن