ضربه محکم و ناگهانی رشد می کند آن کاربر روزانه پایه و نگه می دارد تبلیغ پول در آینده و حتی در طول همه گیر

همه گیر نشده است بیش از حد وحشتناک برای ضربه محکم و ناگهانی. این شرکت در پشت اسنپ چت خود را اعلام کرد درآمد سه

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

همه گیر نشده است بیش از حد وحشتناک برای ضربه محکم و ناگهانی. این شرکت در پشت اسنپ چت خود را اعلام کرد درآمد سه ماهه دوم امروز, جزئیات, چگونه کسب و کار خود را به شانس در طول COVID-19 شیوع در سراسر جهان است. پایگاه کاربر است تا با 9 میلیون نفر روزانه بیش از سه ماهه گذشته و درآمد خود را تا 17 درصد در سال بیش از سال در $454 میلیون. ضربه محکم و ناگهانی است که در موقعیت رشد به عنوان یک برنده به خصوص با توجه به این که تبلیغ بودجه کاهش در میان رکود اقتصادی جهانی.

"محیط اقتصادی تبدیل شده است به چالش کشیدن برای بسیاری از شرکای تبلیغاتی ما و این تا به حال تاثیر بر میزان رشد در کسب و کار ما می گوید:" درک اندرسن ضربه محکم و ناگهانی CFO در آماده اظهارات. این بیماری همه گیر در زمان آشکار آمار در کسب و کار شرکت. سال بیش از سال رشد در ماه های ژانویه و فوریه حدود 58 درصد او می گوید: قبل از کاهش به حدود 25 درصد در ماه مارس است. او در ادامه گفت این رشد بالا در اوایل سال نشان می دهد که تحت شرایط عادی بازار, ضربه محکم و ناگهانی می تواند رشد.

هنوز اندرسن اذعان دارد که اقتصادی هوا مه آلود است رفتن به جلو و ضربه محکم و ناگهانی موفقیت به احتمال زیاد خواهد شد بستگی دارد در چه مدت این بیماری همه گیر همچنان ادامه دارد و اینکه آیا تبلیغ سفت نگه داشتن بودجه خود را.

"ما با احتیاط خوش بینانه است که روند می تواند به بهبود در طول زمان اگر شرایط شروع به عادی اما ما نیز آگاه است که شرایط اقتصادی ممکن است بهبود بخشد و برخی از شرکای تبلیغاتی ما می تواند همچنان به صورت headwinds ناشی از بحران می گوید:" اندرسن.

کاربر رشد است و تشویق برای شرکت بلکه قابل پیش بینی با توجه به این که بسیاری از مردم در سراسر جهان گیر شده است در داخل با اقامت در خانه سفارشات. این شرکت می گوید کاربران بررسی اسنپ چت به طور متوسط بیش از 30 بار در روز, و مدیر عامل شرکت اوان اشپیگل می گوید او آماده است که اظهارات تیم شاهد افزایش "فعالیت های گروهی" مثل بازی های تماس و چت. ضربه محکم و ناگهانی راه اندازی پنج بازی این سه ماهه و دیدم روزانه به طور متوسط زمان صرف شده در بازی بیش از دو برابر در ماه مارس او می گوید.

ضربه محکم و ناگهانی یکی از اولین و مهمترین سیستم عامل های اجتماعی به اعلام درآمد سه ماهه دوم اما داستان به دنبال خود ادامه خواهد داد و به تبلیغ خرید اینترنتی در میان همه گیر. برندها باید مثلا تحریم Facebook بیش از آن در دست زدن به آتش زا پست از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به خوبی به عنوان در حال انجام مسائل با اطلاعات غلط. در ضمن Infinite رو کامل از پتانسیل بان کی مون در ایالات متحده است. ضربه محکم و ناگهانی برای آن است که فقط هوازدگی طوفان در تلاش برای آوردن کاربران بیشتر بریزید و نگه دارید تبلیغ بر روی عرشه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن