مشکل جامد مدیریت مواد زائد

تاخیر در تصمیم فاجعه بار خواهد بود توسط R. Chandra Prakash من از روی لئامت دادن با میسور Grahakara Parisha

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

تاخیر در تصمیم فاجعه بار خواهد بود

توسط R. Chandra Prakash

من از روی لئامت دادن با میسور Grahakara Parishat (MGP) به خصوص بین 2013-2016 ارائه با فرصت تحصیل در مسائل مدنی از شهرستان. آن دوره نیز اتفاق افتاده است به دوره گفت و گو در میسور طرح جامع-2031 با Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) و Mysuru شهرستان شرکت (MCC).

مدیریت مواد زائد جامد (SWM) یکی از اولویت مسائل مورد مطالعه قرار دهیم. بنابراین در حال حاضر ماجراجویی سیاسی مجبور به دوباره مراجعه SWM مشکل و فاجعه است که ممکن است رخ دهد به دلیل غیر ضروری و گستاخ تاخیر در مصرف مناسب و فوری تصمیم گیری در این زمینه است.

پیدایش مشکل

در سال 1996 متمرکز مدیریت مواد زائد جامد واحد بود که مجموعه تحت بانک توسعه آسیایی (ADB) کمک کند. در همراهی با این روند از زمان مناقصه نامیده می شد و آن اهدا شد به بمبئی شرکت تحت مشارکت عمومی-خصوصی (PPP) ، در نتیجه اکسل گیاه قرار داده شد تا در آن فاضلاب مزرعه در Vidyaranyapuram. که در آن زمان وجود نداشت مسکونی خوشه های اطراف آن و صنعتی املاک و آمد در نزدیکی آن است.

این PPP تنظیم کار کرده و حدود 10 سال و با وجود چندین دوره پسوند بمبئی شرکت علاقه از دست رفته و حق اجاره دادن عملیات خود را به یک فرد محلی.

در این شهر بزرگ شد بزرگتر است. با این رشد مدنی مشکلات رشد هندسی نسبت. SWM یکی از آنها بود. تحویل مواد زائد جامد به اکسل گیاهی افزایش فراتر از ظرفیت خود را دقیقا در زمانی که مدیریت آن بود قراردادی و تیره است. و افسردگی درمان نشده پسماند آغاز شده و در حال رشد به تپه رقابت با مجاور Chamundi تپه. خوشبختانه این منطقه که در مزرعه بزرگ بود به اندازه کافی برای ادامه به رشد این تپه.

که همچنین مدت زمانی که پسوند جدید توسعه یافته توسط MUDA نزدیک به این فاضلاب مزرعه و چندین چند طبقه آپارتمان مجتمع های بیش از حد در اطراف این منطقه است.

شکست غیر متمرکز SWM تحت JNNURM

اگر آن را ADB کمک آن تسهیل تنظیم اکسل گیاه این شهرستان تا به حال صبر کنید بعد از 15 سال برای هر گونه تغییرات بیشتر در این آرایش. این فرصت را تحت JNNURM بودجه برای راه اندازی 10 غیر متمرکز SWM واحد در اطراف شهرستان. ایده اساسی در پشت آن بود و برای از بین بردن هزینه های غیر ضروری - بیش-اجرا می شود در تغییر شهر پسماندهای جامد از دوردست مناطق مسکونی به یکی متمرکز واحد پردازش در فاضلاب مزرعه در Vidyaranyapuram. پس از آن تصور می شد که این ستون تا از بوی بد, پخش كردن, افسردگی زباله را به تدریج کاهش می یابد و نمی مطرح هر گونه مشکلات بهداشتی برای ساکنان اطراف آن است.

این غیر متمرکز SWM واحد راه اندازی شد با تعداد زیادی از هیاهو. اما برخی از این واحدها شد و ناکارآمد از همان ابتدا. یکی واقع در زمینه دفن بین V. V. Puram و Gokulam شد قربانی سیاسی اختلاف احتمالا با توجه به نزدیک آن مکان به محل دفن و باقی مانده است ناکارآمد بوده است.

دو جمله واحدهای واقع در Manasagangothri پردیس تحت عنوان "توافق شفاهی" بین MCC و میسور دانشگاه است که این امر می تواند مورد استفاده برای پردازش مواد زائد جامد از Gangothri طرح بخشی از Kuvempunagar همراه با ضایعات از محوطه دانشگاه. اما دانشگاه حاضر به اجازه پردازش زباله از خارج از محوطه دانشگاه.

برخی از واحد های دیگر را تحت موافقت نامه با سازمان های غیر دولتی اما عملکرد متوقف شده پس از چند سال. تنها واحد واقع در Kumbarakoppal مشغول به کار تحت یک سازمان غیر دولتی و عمدتا بنابراین با توجه به رهبری, اختصاصی, سیاسی, رهبر, D. Madegowda سابق MLC و سابق CITB (MUDA) رئیس.

شکست عملکرد بسیاری از این غیر متمرکز جامد پردازش زباله واحد در نهایت افزایش آزادسازی زباله در Vidyranyapuram اکسل گیاه. مخروبه اکسل گیاهی فرآوری شده به مراتب کمتر از آن اصلی ظرفیت و که بیش از حد مکرر با تعطیلی و استراحت فراز.

نتیجه این بود سریع افزایش افسردگی در Vidyaranyapuram فاضلاب مزرعه! حال مشکل از اینجا شروع می شود.

حفاظت از شهروندان علاقه باید عالی

Dr. M. R. راوی سپس MCC کمیسر برنامه ریزی شده بود, چند راه حل های جایگزین برای این غول پیکر بوی افسردگی. او دعوت از یک شرکت است که می خواستم برای تبدیل زباله به انرژی در مدل PPP. اما در کوتاه مدت خدمت محروم این شهرستان از یک راه حل ممکن است.

در حال حاضر Pratap Simha MP از Mysuru-Kodagu حوزه گفته شده است که نقل مکان کرد و یک کوه اداری حرف بی ربط و گفته شده است که بیرون آمدن با برخی از راه حل ممکن است. آن است که بیشتر مایه تاسف است که این تلاش نیز مقابله با موانع سیاسی و که بیش از حد از خود عضو حزب! در دموکراسی رفاه شهروندان باید غلبه بر هوی و هوس از رهبران سیاسی.

میسور طرح جامع-2031 موافقت کرده بود با MCC پیشنهاد به دفن زباله در 110 هکتار از زمین های در Bettadabeedu روستا در H. D. Kote Taluk. از آنجا که Vidyaranyapuram آزادسازی حیاط رفته فراتر از آن کل ظرفیت مناطق اطراف این زمین را تبدیل به مسکونی خوشه و این شمع بزرگ-یو پی اس را تبدیل به جدی خطر سلامت به مردم ساکن در اطراف آن است. وقت آن است که به سرعت تصمیم به تغییر افسردگی جدید دفن زباله نقطه.

e-mail: [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن