برخی از محبوب ق جوامع خصوصی در اعتراض به پلت فرم را بیان نفرت از سیاست های

برخی از ق را آباد ترین و فعال subreddit جوامع در حال شرکت در یک اقدام جمعی در این هفته در اعتراض به پلت فرم را

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

برخی از ق را آباد ترین و فعال subreddit جوامع در حال شرکت در یک اقدام جمعی در این هفته در اعتراض به پلت فرم را بیان نفرت و سیاست های فعلی خشونت پلیس و نژادپرستی بحران آوردن ما.

این تصمیم به شرح زیر انتقاد شدید از مدیر عامل سابق الن پی ای که گفت در توییتر در اوایل این هفته که شرکت "monetizes سفید برتری و نفرت در تمام طول روز." او همچنین گفت Reddit باید از مدتها پیش ممنوع r/The_Donald جنجالی pro-مغلوب ساختن پیشی جستن subreddit آن را قرنطینه سال گذشته بارها و بارها نقض قوانین خود را در اطراف بیان نفرت و خشونت شد.

پی ای بود که به طور خاص در پاسخ به یک پست فعلی مدیر عامل و بنیانگذار شرکت استیو هافمن ارسال شده در روز دوشنبه که در آن او گفت: جامعه ق می کند "را تحمل نمی کند نفرت و نژاد پرستی و خشونت و در حالی که ما باید کار را به انجام به مبارزه با این پلت فرم ما ما مقادیر مشخص است."

در اعتراض به اقدامات شامل مدیران مصرف محبوب subreddits خصوصی و ممنوعیت انتشار پست های جدید برای هر یک روز کامل و یا به صورت هشت دقیقه و 46 ثانیه به افتخار جورج فلوید, مینه سوتا, سیاه مرد که کشته شد یک سابق مینیاپولیس افسر پلیس در هفته گذشته.

"این AskReddit مدیران باید تصمیم به غیر فعال کردن ارسال در 8 دقیقه و 46 ثانیه — زمان جورج فلوید برگزار شد توسط پلیس — و ما را قفل نظرات در صفحه پست ها" می خواند توجه داشته باشید مدیر ارسال شده در r/AskReddit. "امید ما این است که مردم با خواندن این مطلب را یک لحظه مکث و تأمل در آنچه می تواند انجام شود برای بهبود جهان است."

فلوید مرگ است موجب خشم و انزجار در سراسر جهان و منجر به مقیاس بزرگ تظاهرات در هر امور خارجه آمریکا و دیگر شهرستانها و خارج از کشور. خشونت پلیس و نظامی پاسخ است به نوبه خود در تشدید این وضعیت به یک بحران ملی.

برخی از subreddits شرکت شامل r/AskReddit r/NFL و r/EDM, در میان دیگران. معلوم نیست چه مدت subreddits باقی خواهد ماند خصوصی یا منع پست های جدید.

"ق اتحاد پناه نژادپرستان به عنوان سیاست برای سال /u/spez" می خواند توجه داشته باشید ارسال شده توسط مدیران r/NFL که رفت و خصوصی در این هفته. پیام کارگردانی در هافمن که می رود توسط ق رسیدگی spez. "این منجر به مبارزه با نژاد پرستی به طور مداوم افزایش یافته زانو که شامل سیاه و سفید زندگی می کند موضوع پیام."

R/NFL مدها به طور خاص درخواست Reddit اجرای یک سیاست در برابر تعصب و که آن را به طور فعال حذف "سنگین شرکت کنندگان در نفرت subreddits خود را از طریق حساب اصلی و alts." اگر شرکت نمی خواهد مطابق مدیران می گویند که آنها "تماس برای استعفای ق رهبری است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب