Sonos راه اندازی آن برنامه جدید و S2 به روز رسانی نرم افزار در ژوئن 8

این برنامه جدید که Sonos اعلام کرد در ماه مارس منتشر خواهد شد در ژوئن 8th, و با آن خواهد آمد اندازی S2 پلت فرم

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

این برنامه جدید که Sonos اعلام کرد در ماه مارس منتشر خواهد شد در ژوئن 8th, و با آن خواهد آمد اندازی S2 پلت فرم است که به طور انحصاری قدرت جدید Sonos قوس پنج و فرعی. که در زمینه سیستم عامل به زودی راه خود را به دیگر Sonos محصولات — تقریبا همه چیز به جز برای کسانی که بسیار پیر میراث دستگاه های که ما را به نوشتن در مورد.

هنگامی که بازنگری شده برنامه Sonos می رسد نسخه فعلی خواهد بود تغییر نام "Sonos S1 کنترل" در فروشگاه برنامه اپل و گوگل بازی. یکی از جدید به سادگی خواهد شد "Sonos" و در حالی که طراحی آن را نگاه آشنا Sonos می گوید S2 باز می شود تا بسیاری از امکانات:

این نسل بعدی از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از رزولوشن بالاتر audio technologies آشکار با Dolby Atmos تجربه در قوس و همچنین افزایش امنیت و طراحی بهبود یافته برای استفاده آسان تر است. به روز رسانی رابط کاربری آن را ساده تر برای مشتریان به جستجو برای محتوای کنترل صدا و فرد تجربه با ویژگی های جدید — شروع با ذخیره اتاق شدند.

Sonos است به طور معمول به ذکر است که شما نمی باید برای به روز رسانی سیستم های موجود خود را به S2. اگر شما یک multiroom راه اندازی که شامل یکی از محصولات زیر است که نمی توان ویژگی های جدید دیگر هیچ, شما فقط می توانید نگه دارید همه چیز را به عنوان آن امروز است.

"سیستم خود را دریافت خواهد کرد رفع اشکال و وصله های امنیتی, اما آن را نمی خواهد دریافت هر یک از نرم افزار های جدید با ویژگی های موجود در S2" این شرکت می گوید در آن پرسش و پاسخ. "ما با شرکای ما برای نگه داشتن خود را, موسیقی و صدا, خدمات, همکاری با ما محصولات قدیمی تا زمانی که ما می توانیم با توجه به حافظه و قدرت پردازش و محدودیت. اگر ما به چیزی هسته ای خود را با تجربه است که نمی توان خطاب ما به شما اجازه می دانم."

خود را گزینه دیگر این است که به تقسیم خود سیستم Sonos به دو اجازه می دهد S2-دستگاه های سازگار برای ادامه دریافت به روز رسانی نرم افزار با آنهایی که مسن تر در خود سیستم مجزا که به طور دائم باقی می ماند از Sonos S1 پلت فرم. برای تلفن های موبایل کمی گیج کننده, راست? خوشبختانه Sonos منتشر کرده است کمک کامل در این بخش forking روند. فقط آگاه باشید که این دو سیستم را نمی توان با هم به بازی همان موسیقی است.

در اینجا یک نمودار از Sonos که در تلاش است که به کل این انتقال کمی واضح تر:

به یاد داشته باشید که اگر شما یک میراث Sonos دستگاه و می خواهید برای جلوگیری از این کل چیزی که شما واجد شرایط برای تخفیف 30 درصد در هر چیزی از شرکت مدرن صف. در اینجا چیز دیگری ارزش نگه داشتن در ذهن: ابتدا با امروز سه محصول اطلاعیه جدید Sonos سخت افزار فقط بر روی S2 پلت فرم است و ناسازگار با S1 در دسترس نباشد.

زمانی که جدید Sonos برنامه منتشر تنظیمات و تنظیمات را به طور خودکار انتقال بیش از. مانند نسخه آن را جایگزین این Sonos S2 نرم افزار در دسترس خواهد بود در iOS iPadOS, آندروید, ویندوز و macOS. این Trueplay ویژگی که خیاط صدای خود را Sonos بلندگو بر اساس اتاق آن را تنها می توان بر روی آی فون یا آی پد ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب