سونی می گوید: "صبر کنید برای PS5 فروش قبل از آن را نسبت به ایکس باکس مایکروسافت بازاریابی

سونی می گوید پلی استیشن 5 فروش ثابت خواهد کرد که آیا آن آرام ارتقاء از نسل بعدی کنسول را به ضرب و شتم رقیب مای

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

سونی می گوید پلی استیشن 5 فروش ثابت خواهد کرد که آیا آن آرام ارتقاء از نسل بعدی کنسول را به ضرب و شتم رقیب مایکروسافت. سونی باقی مانده است نسبتا آرام در مورد آن, پلی استیشن 5, برنامه های آشکار برخی از مشخصات یک لوگو و یک کنترل کننده اما نه کامل کنسول آشکار و یا پتانسیل بازی فقط رتبهدهی نشده است.

در یک سرمایه گذار تماس اوایل امروز سونی CFO Hiroki Totoki سابقه یک سوال از یک تحلیلگر در اطراف عدم PS5 ارتقاء مقابل ایکس باکس سری X و اینکه آیا این شرکت شکست خورده است به نگه دارید تا با مایکروسافت فشار.

سونی ممکن است نشان داد جزئیات کامل فقط رتبهدهی نشده است, اما آن را به وضوح در حال حاضر اعتماد به نفس در مورد خود و نسل بعدی برنامه های. "از نظر ما چیز های استراتژیک اما انجام بهترین های ما" گفت: Totoki گزارش بلومبرگ's تاکاشی Mochizuki. "همانطور که برای تصویب و یا شکست صبر می کردم PS5 فروش را که مى کرده اند."

که کاملا به نقل قول از Totoki فقط به سونی نشان می دهد که PS4 در حال حاضر در صدر 110 میلیون واحد فروخته شده در سراسر جهان است. مایکروسافت نشان داد نیست کلی Xbox One, فروش, اما برخی از تحلیلگران بر این باورند این شرکت به فروش می رسد در حدود 50 میلیون واحد است. سونی هنوز هم انتظار برای کشتی های جدید آن PS5 کنسول در فصل تعطیلات بعد از این سال نیست و پیش بینی "مشکل عمده" برای آن شخص اول بازی با توجه به در جریان همه گیر.

سونی نشان داد جدید خود را DualSense کنترل برای پلی استیشن 5 ماه گذشته تنها چند هفته پس از تایید مشخصات سخت افزاری برای PS5. سونی کنسول نسل بعدی را با کشتی های سفارشی هشت هسته ای AMD Zen 2 پردازنده با سنجش زمان در 3.5 GHz (فرکانس متغیر) و سفارشی GPU مبتنی بر AMD RDNA 2 معماری سخت افزاری است که وعده 10.28 teraflops و 36 محاسبه واحد سنجش زمان در 2.23 GHz (فرکانس متغیر).

سونی با تمرکز تعداد زیادی از تلاش خود را در سفارشی سازی راه حل برای PS5. این شرکت با ایجاد چشمگیر اختصاصی SSD راه حل فراهم می کند که 825GB ذخیره سازی و 5.5 GB/s از عملکرد. ایکس باکس سری X شامل یک سفارشی 1TB هارد NVME SSD اما خام آن توان کمتر از نصف در 2.4 GB/s. مایکروسافت به جای امیدوار کننده برای ارائه عملکرد پایدار در 12 teraflops از قدرت است.

ما هنوز در انتظار سونی برای نشان دادن آنچه که PS5 در واقع به نظر می رسد مانند و تایید برنامه های خود را برای بازی برای کنسول. که موظف است به اتفاق به زودی و رقابت بین 5 پلی استیشن و ایکس باکس سری X را تغییر نسبت به بازی های موجود و قیمت گذاری. سونی در زمان اولیه سرب در PS4 فروش محصولات به قیمت 100 دلار کمتر از ایکس باکس یکی. مایکروسافت متعهد به ساخت آن اشتباه را دوباره با ایکس باکس سری X اما نه شرکت مورد بحث قیمت گذاری فقط رتبهدهی نشده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن