Sony, PS4, آمار افق صفر سحر در حال آمدن است به کامپیوتر در آگوست 7th

ما در حال حاضر می دانستند که افق صفر سحربه يکی از پلی استیشن 4 را باارزش انحصاری خواهد ساخت راه خود را به کامپ

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

ما در حال حاضر می دانستند که افق صفر سحربه يکی از پلی استیشن 4 را باارزش انحصاری خواهد ساخت راه خود را به کامپیوتر. و در حال حاضر ما می دانیم دقیقا زمانی که اتفاق خواهد افتاد: این بازی منتشر خواهد شد در ماه آگوست 7th. آن خواهید بود به فروش می رسد از طریق بخار و حماسه فروشگاه بازی برای $49.99.

چریکی, بازی سونی متعلق به نویسنده پشت ضربه عنوان و آینده آن, پلی استیشن 5, sequel منتشر شد تریلر جدید امروز برای نسخه کامل از افق صفر سحر. ویدیو میسازد تعدادی از ویژگی های و پیشرفت های آینده به نسخه PC از جمله ultrawide پشتیبانی از صفحه نمایش یک گوشی فریم پویا, شاخ و برگ, عمیق گرافیک سفارشی سازی تنظیمات بهبود بازتاب و گسترش گزینه های کنترل. آن همه به نظر می رسد فوق العاده در این 90-تریلر دوم که همچنین نشان می دهد در بازی محک ابزار.

بازگشت در ماه مارس Hermen هولست — رئیس پلی استیشن استودیو در سراسر جهان — گفت: از افق PC پورت است که "من فکر می کنم این مهم است که ما بماند باز به ایده های جدید چگونه به معرفی بیشتر مردم به پلی استیشن و مردم نشان می دهد شاید آنچه آنها بوده ام از دست رفته بود." افق صفر سحر اولین PS4 منحصر به فرد است که این حرکت را به یک پلت فرم دوم.

در طول سونی PS5 رویداد ماه گذشته چریکی اعلام خیره کننده به دنبال PS5 عاقبت به افق صفر سحر به نام افق ممنوع غرب. وجود دارد در حال حاضر هیچ پنجره آزادی برای پیش بینی, را دنبال کنید تا اما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن