سونی PS5 فاش شد بهترین نگاه در عین حال در نسل بعدی بازی

پیش از این مدتها در انتظار ورود نسل بعدی کنسول های بازی مایکروسافت تا به حال به وضوح برداشت ابتکار. آشکار خود

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

پیش از این مدتها در انتظار ورود نسل بعدی کنسول های بازی مایکروسافت تا به حال به وضوح برداشت ابتکار. آشکار خود را از ایکس باکس سری X در این بازی جوایز از هیچ جا آمد و سونی ضعیف پاسخ در CES چند هفته بعد بود که برای نشان دادن PS5 آرم. (این یک PS4 لوگو با 5 در آن است.)

سپس coronavirus ضربه و تمام برنامه های بیرون رفت از پنجره. سونی تصادفا با ترجمه متراکم و تکنولوژی-سنگین ارائه شد که در نظر گرفته شده به توسعه دهندگان بازی کنفرانس بحث در حالی که مایکروسافت هم کشیده slapdash کاملا ندانسته مجموعه جزئی از عناوین در حال اجرا بر روی سری X. E3 شده اند که زمان برای هر شرکت به عمده بیانیه; در عوض, آنها در حال ساخت اخبار را در شرایط خود را.

رفتن به این, هفته, پلی استیشن 5 بود که کاملا ناشناخته مقدار فراتر از مرتب کردن بر اساس مشخصات فنی که به بیرون درز کرده اند در حال حاضر به هر حال. چه تسکین پس از آن است که سونی قرار دادن بهترین خود را پا به جلو. این اعتماد به نفس ارائه شده است که شامل چشمگیر بازی های قوی تولید ارزش ها و حتی کنسول سخت افزار خود را. آن را تقریبا احساس می کردم که همه چیز به حالت عادی بازگشت.

بیایید شروع با این سخت افزار. بدیهی است که طراحی شده است تفرقه. به همان اندازه آشکار سونی را از آن شناخته شده اند خواهد بود. به عنوان یک فن سونی و غریب, وسایل کوچک مکانیکی در طول دهه های من خوشحالم که PS5 به نظر می رسد بیشتر شبیه به gleaming جدید بال چینی ترمینال فرودگاه از یک قطعه از تجهیزات AV. من هم خوشحالم که بر خلاف ایکس باکس سری X, آن را در واقع جا به من ایستاده تلویزیون به صورت افقی. اما طعم و مزه است که شخصی به عنوان اتاق نشیمن تنظیم و آن را معقول و منطقی به عقب گرفته شده توسط سونی جهت در اینجا. من فقط توجه داشته باشید که کنسول های بازی چوب در اطراف برای یک مدت زمان طولانی و حتی weirdest معمولا تا پایان احساس عادی پس از آنها بوده ام در زیر تلویزیون خود را برای چند سال.

چه جذاب تر برای من این است که چه طراحی نشانگر در مورد آنچه در داخل. شاسی بسیار بزرگتر از من انتظار می رود با توجه به روی کاغذ قدرت اختلاف با سری X. این نشان می دهد که یا مایکروسافت خارج-مهندسی سونی از لحاظ سیستم خنک کننده یا که سونی متغیر سرعت ساعت طراحی ممکن است بیشتر سقف از ما ممکن است انتظار می رود. یک چیز برای مطمئن شویم که: اگر شما نوع از کسی که دوست دارد به صفحه جوانه زدن کراس پلت فرم بازی مقایسه PS5 و سری X در حال رفتن به جذاب رقبا.

همانطور که برای بازی خوب 1080p 30fps جریان زنده بود هرگز به بهترین راه برای نشان دادن نسل بعدی قدرت اما سونی پس از آپلود چندین با کیفیت بالاتر تریلر به پلی استیشن کانال یوتیوب. بسیاری از آنها را به صورت بصری قابل توجه در حالی که به نمایندگی از یک جهش کوانتومی به جلو است که اغلب مورد با کنسول' اوایل ترکیب اولیه. Gran Turismo 7 به نظر می رسد بزرگ, اما البته آن را ندارد. مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales بسیار خوش آمدید, گسترش, اما آن را به وضوح به آن PS4 ریشه. همان به نظر می رسد درست باشد از Resident Evil ایجاد کرد; من نمی توانم تصور کنید که کپکام را نبرند PS4 پایگاه کاربر در اینجا. به طور کلی نرم افزار ترکیب قابل توجه است اما به طور کلی نمی نشان می دهد یک تغییر پارادایم در آنچه ممکن است با بازی فراتر از تبدیل تنظیمات گرافیکی راه اندازی شده است.

یک بازی ساخته شده است که من فکر می کنم آن را مستقیم نمی تواند به دست آورد در PS4 سخت افزار بود Ratchet & Clank: شکاف از هم جدا. این سری است که اغلب ویژگی های ویترین و این آخرین قسط مفهوم رقص از طریق ابعاد برای پایان دادن به در زرق و برق دار, گسترده, انجمن در یک تقسیم دوم به نظر می رسد مانند آن را به طور خاص طراحی شده برای استفاده از سریع SSD و CPU. این فقط در مورد بار بار سریعتر. آن را در مورد architecting بازی در راه است که نه تنها می تواند انجام شده است قبل از زمانی که آهسته پردازنده و چرخش دیسک های سخت بودند پایه.

این است که یک حیله? شاید در این مورد اما سونی اول studios بسیار خوبی در استخراج برق از پلی استیشن سخت افزار — فقط در تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم — و من انتظار می رود برای دیدن آنها را به استفاده بیشتر از این ویژگی های عضلانی پایین خط. این هم چیزی است که مایکروسافت را به حساب با توجه به استراتژی خود را از ساخت آن اول بازی اجرا بر روی Xbox One و همچنین سری X برای آینده ای نزدیک است. حتی اگر سری X معلوم می شود قوی تر از Sony طراحان در حال رفتن به کار با یک مقدار بالاتر از کف.

این PS5 "علائم بزرگترین نسل انتقال صنعت ما تا به حال دیده نشده است," پلی استیشن رئیس جیم رایان گفت: در شروع ارائه شده است. من فکر نمی کنم که حتی از راه دور و نزدیک به درست و یا اگر آن را در تمام نشان داده شده در این ویدئو. من نمی گویم که به عنوان یک ضربه در برابر PS5; این فقط واقعیت بازی توسعه و پیشرفت های تکنولوژیکی است. من در انتظار یک SNES-به-N64-سطح جهش و یا حتی از PS2 به PS3.

و که کاملا خوب است. سونی ارائه شد تا کنون بهترین نگاه در عین حال در آنچه که ما می تواند همه انتظار از نسل بعدی از بازی های ویدئویی و تعهد در حال حاضر بسیار در مایکروسافت برای نشان دادن چشم انداز خود را برای آینده از ایکس باکس. اما در حالی که مایکروسافت در حال تغییر تمرکز خود را به اشتراک خدمات و بازی در هر نقطه سازگاری استراتژی برای PS5 است دقیقا همان آن را به عنوان برای PS4: یک جعبه است که آسان برای توسعه دهندگان برای دریافت بیشتر از پشتیبانی طیف گسترده ای از بازی ها و شیرجه رفتن یک تن از پول به منحصر به فرد اول عناوین. که کار می کرد به خوبی برای PS4 وجود دارد و هیچ دلیلی برای انتظار PS5 باید متفاوت باشد.

در حال حاضر ما فقط نیاز به دانستن قیمت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن