SpaceX با موفقیت راه اندازی اولین خدمه به مدار طلوع عصر جدید از spaceflight

پس از نزدیک به دو دهه تلاش ایلان هوافضا شرکت SpaceX با موفقیت راه اندازی شد آن دو نفر اول به مدار طلوع یک عصر

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

پس از نزدیک به دو دهه تلاش ایلان هوافضا شرکت SpaceX با موفقیت راه اندازی شد آن دو نفر اول به مدار طلوع یک عصر جدید بشر spaceflight در ایالات متحده است. پرواز نخستین بار فضانوردان را به مدار راه اندازی شد از خاک آمریکا در نزدیک به یک دهه و SpaceX در حال حاضر این شرکت برای اولین بار برای ارسال مسافران به مدار بخش خصوصی ساخته شده و خودرو.

دو فضانورد کهنه ناسا آگهی باب Behnken و داگ Hurley — سوار را به فضای داخل SpaceX جدید خودکار فضاپیما به نام the Crew Dragon, کپسول طراحی شده برای مردم را به و از ایستگاه فضایی بین المللی. بسته داخل براق, اب نبات به شکل کپسول اواز یا موسیقی دو نفری برداشته خاموش در بالای SpaceX را فالکون 9 موشک از ناسا در مرکز فضایی کندی در فلوریدا در 3:22ساعت همکاران در روز شنبه. موشک کاهش خدمه اژدها در مدار حدود 12 ساعت بعد. در حال حاضر این جفت ارز را صرف تقریبا روز بعد در مدار قبل از اقدام به حوض با ایستگاه فضایی بین المللی در روز یکشنبه صبح.

"باب و داگ به نمایندگی از کل, راه اندازی, تیم, تشکر, پرواز با شاهین 9 امروز" خدمه اژدها مهندس ارشد گفت: به دو فضانورد پس از آنها به مدار. "ما امیدواریم که شما لذت می برد سوار و آرزو می کنم شما یک ماموریت بزرگ." SpaceX را Falcon 9 rocket نیز با موفقیت فرود در یکی از شرکت هواپیماهای بدون سرنشین کشتی پس برخاست ساخت برای صاف راه اندازی در سراسر.

این راه اندازی یک لحظه بحرانی برای SpaceX یک شرکت تشکیل شده توسط مشک با بیان هدف از ارسال انسان به فضا و ساخت و ساز شهرک در مریخ. آن را نیز نهایی آزمون بزرگ برای SpaceX به عنوان بخشی از NASA Commercial Crew Program. از طریق این ابتکار ناسا داوطلب خدمت سربازی دو شرکت SpaceX و بوئینگ برای توسعه فضاپیمای جدید است که می تواند به طور منظم کشتی آژانس فضانوردان از ایستگاه فضایی. پس از شش سال از توسعه و آزمایش بر روی خدمه اژدها, SpaceX کشیده جلوتر در مسابقه برای راه اندازی انسان برای اولین بار. امروز ماموریت SpaceX آخرین آزمون بزرگ پرواز است که برای برنامه به منظور تعیین اگر خدمه اژدها آماده برای شروع به طور منظم حمل فضانوردان ناسا به ایستگاه فضایی در سال های پیش رو است.

هر چند این ماموریت در نظر گرفته شده است و آزمون آن هنوز انجام وزن زیادی برای ایالات متحده است. آخرین بار مردم راه اندازی شده به مدار از ما بود که در طول پرواز نهایی از ناسا, شاتل فضایی در جولای 8th, 2011. پس از آن روسیه موشک سایوز شده است تنها وسیله نقلیه در دسترس به انجام crewed پروازها به ISS و فقط یک صندلی در سایوز اجرا می شود ناسا حدود 80 میلیون نفر است.

تجاری خدمه برنامه ایجاد شده برای پایان دادن به ناسا اتکا به روسیه بلکه به پرش شروع یک راه جدید برای انجام کسب و کار در ناسا. برای همه پروازهای فضایی تاریخ, دولت شده است مسئول نظارت بر طراحی و تولید و بهره برداری از فضاپیما است که انسان به مدار. با خدمه تجاری ناسا می خواستم بخش خصوصی به درگیر شدن. هنگامی که ناسا برای اولین بار اعطا SpaceX و بوئینگ قرارداد خود را در سال 2014 ناسا امیدوار است که آنها می تواند پرواز وسایل نقلیه خود را توسط 2017. ویژگی های تاخیر و تست شکست مجموعه, برنامه, برگشت,, اما در نهایت, SpaceX آن را ساخته امروز را نقطه عطف.

"آنها تخمگذار پایه و اساس برای یک دوره جدید در انسان spaceflight," ناسا مدیر جیم Bridenstine گفت: قبل از راه اندازی. "این دوره در انسان پروازهای فضایی که در آن فضای بیشتری در حال رفتن به در دسترس باشد به مردم بیشتر از همیشه قبل از."

آن را در مجموع پیروزی نشده است. Behnken و Hurley صرف خواهد شد بعد از 19 ساعت در مدار و سعی کنید به گرفتن برخی از خواب قبل از فردا رویداد بزرگ بعدی: اتصال با ایستگاه فضایی است. و آنها نیاز به خواب خود را بیش از حد. SpaceX و ناسا امیدوار بود به راه اندازی چهار شنبه, مارس 27th, باعث فضانوردان برای رفتن از طریق تمام قبل از راه اندازی روند. اما بدی آب و هوا مجبور تاخیر به امروز. "باب و داگ که در حال حاضر از طریق این تمرین را دو بار آنها نیاز به گرفتن برخی از بقیه" Bridenstine گفت: پس از راه اندازی. "اما من می توانم به شما تضمین وجود خواهد داشت بدون استراحت برای یک مقدار خوبی از زمان در حالی که آنها وجود دارد تا در مدار."

خدمه اژدها طراحی شده است به طور خودکار حوض با ISS بدون نیاز به هیچ گونه ورودی از خدمه هر چند دو فضانورد خواهد سعی کنید دست خود را در دستی پرواز کپسول با آن صفحه نمایش لمسی مانیتور کنترل زمانی که آنها رویکرد ایستگاه. پس از تست کردن که رابط فضانوردان را کنترل به خدمه اژدها که تلاش خواهد کرد به صورت خودکار رویکرد ایستگاه و محکم خود را به یک موجود docking port. متصل است به جای برنامه ریزی شده حدود 10:29AM همکاران در روز یکشنبه.

دو فضانورد هم به خانه می آیند در نهایت — و آزمون خدمه اژدها توانایی بازگشت انسان با خیال راحت به زمین. ناسا تصمیم گرفته نشده که این جفت ارز را سر صفحه اصلی; آن خواهید بود زمانی بین شش و 16 هفته. هنگامی که تصمیم گیری ساخته شده است Behnken و Hurley صعود خواهد کرد بازگشت به خدمه کپسول اژدها و شروع شدید سفر به سیاره ما جو است. خدمه اژدها است که مجهز به یک سپر حرارتی برای محافظت از فضانوردان از آتشین تبار و کپسول دارای یک مجموعه از چهار چتر نجات طراحی شده برای باز کردن و به آرامی پایین تر این خودرو به اقیانوس اطلس است. پس از فرود یک SpaceX بازیابی قایق را خوش آمد می گوید خدمه و آنها را و کپسول بازگشت به ساحل.

که در آن نقطه زمانی است که ماموریت خواهد بود یک موفقیت تلقی می شود. "من رفتن به جشن تا باب و داگ به خانه با خیال راحت" Bridenstine گفت.

بسیاری است که در این ماموریت اما اگر همه به خوبی می رود پرواز می تواند در خدمت به عنوان صرفا آغاز SpaceX سفر به درون انسان spaceflight. ناسا قصد دارد با استفاده از داده های جمع آوری شده از این ماموریت به گواهی خدمه اژدها برای انجام سفرهای منظم به و از ایستگاه فضایی بین المللی با فضانوردان در هیئت مدیره. SpaceX و ناسا در حال حاضر هدف قرار دادن August 30th, برای شرکت در کنار خدمه پرواز اژدها خواهد شد که حمل و نقل چهار فضانوردان: ناسا ویکتور Glover, مایک هاپکینز و شانون واکر و همچنین ژاپن Soichi Noguchi. این بدان معناست که ما می تواند به زودی ورود به عصر جدید که در آن شرکت های خصوصی هستند که به طور معمول مصرف مردم را به مدار زمین کم.

SpaceX جاه طلبی های وجود دارد متوقف نمی. این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی یک هیولا جدید موشک به نام کشتی فضایی که ممکن است یک روز را در انسان به اعماق فضا مقصد مانند ماه و مریخ است. وجود دارد مقدار زیادی از موانع بین که پررنگ دید و اما امروز موفقیت این است که یک گام در مسیر درست برای یک شرکت با هدف به مردم را عمیق تر به جهان هستی است.

"همه چیز در مسیر ما این است که نسبت به آن لحظه خاص به راه اندازی افراد در یک سفینه فضایی" هانس Koenigsmann, معاون رئيس جمهور از ساخت و پرواز قابلیت اطمینان در SpaceX در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت. "و آن را یک گام بزرگ."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن