سرعت خودرو می کشد Bonnet Macaque در Bandipur

ویدیو از یک نوزاد Bonnet Macaque wailing در نزدیکی بدن مرده مادرش ویروسی می رودطرفداران محیط زیست خواستار تعمی

توسط PARINEWS در 6 شهریور 1399
  • ویدیو از یک نوزاد Bonnet Macaque wailing در نزدیکی بدن مرده مادرش ویروسی می رود
  • طرفداران محیط زیست خواستار تعمیر دوربین های مدار بسته برای شناسایی وسایل نقلیه سرعت

Mysore/Mysuru: ویدئویی از یک نوزاد Bonnet Macaque wailing در نزدیکی جسد مادرش در باندیپور تایگر رزرو ویروسی شده است. این ویدئو به تازگی در نزدیکی دروازه Melukamanahalli از ذخیره ببر که در آن یک وسیله نقلیه سرعت ناشناس بیش از ماکاک Bonnet زد تیر باران شد.

عبدالشز که با ستاره میزور صحبت می کرد و این ویدئو را تیرباران کرده بود، گفت که نوزاد ماکاک بدون اینکه بفهمد مادرش توسط یک وسیله نقلیه با سرعت کشته شده است، از دور شدن از جسد خون آلود مادرش خودداری کرد. "این یک دید دل خروانه برای دیدن نوزاد screeching بود. حتی اجازه نمی داد مردم نزدیک مادرش باشند.»

بسیاری از جاده کش ها هر روز گزارش می شوند و بیشتر اوقات خزندگان کوچک، میمون ها و حتی گربه های بزرگ هنگام عبور از جاده از یک طرف جنگل به طرف دیگر کشته می شوند. نزدیک به ۳۵۰۰ خودرو در طول تعطیلات آخر هفته از باندی پور در مسیر Ooty در روز عبور می کنند و اکثریت رانندگان محدودیت سرعت را نادیده می گیرند و از جنگل ها پاره می شوند.

بزرگراه مورد نظر در اینجا NH 766، قبلا NH 212 است که Kollegal در کارناتاکا و Kozhikode در کرالا از طریق Mysuru و Gundlupet و سلطان Batheri و Kalpetta در منطقه Wayanad کرالا متصل است. این bifurcates در Gundlupet با NH 766 اقدام به کرالا و NH 67 اتصال Gundlupet به Ooty در تامیل نادو.

حدود ۲۴٫۵ کیلومتر از این بزرگراه از هسته ذخیره ببر باندی پور که زیستگاه ببر بحرانی و یک مسیر مهاجرت مهم برای پستانداران بزرگ در ذخیره است، برش می دهد.

ترافیک در حال حاضر در داخل باندی پور تایگر رزرو از ساعت ۹ بعد از ظهر تا ۶ صبح ممنوع است و این موضوع در سال ۲۰۰۹ توسط معاون کمیساریای وقت میسورو اجرا شد. کرالا با ممنوعیت شب مخالفت کرده و بارها به دیوان عالی کشور نزدیک شده است و می گوید این ممنوعیت مانع فعالیت های تجاری دولت شده است. حتی دادگاه آپکز حکم داده است که این اقدام کارناتاکا درست به نفع حفاظت از محیط زیست بوده است. با این حال، دولت همسایه هر از چندگاهی اعمال نفوذ خود بر این مرکز را برای لغو این ممنوعیت متوقف کرده است.

اداره جنگل کارناتاکا، فعالان محیط زیست و اداره ملی حفاظت از ببرها در دادگاه اشاره کرده اند که پس از اعمال این ممنوعیت، تعداد جاده ها کاهش یافته است. طرفداران محیط زیست می گویند: «در حال حاضر با افزایش تعداد خودروهایی که در بزرگراه تراوش می کنند در طول روز افزایش یافته است، سود خالص کاهش کشته های جاده ای با معرفی ممنوعیت ترافیک شبانه به تدریج به دلیل کشته شدن مکرر جاده ها در طول روز خنثی می شود.»

«بسیاری از کشته های جاده ای در حالی که حیوانات کوچکی هستند، بی توجه می شوند. نمونه هایی از پلنگ ها و ببرها در زیر چرخ ها خرد شده اند. نیاز فوری به اداره جنگل برای افزایش هشیار در کشش وجود دارد. humps جاده در حال حاضر بی فایده به عنوان بسیاری از وسایل نقلیه بلند کردن سرعت در عرض چند ثانیه پس از عبور از humps جاده. دوربین های مدار بسته باید برای شناسایی خودروهای قاتل ثابت شوند تا به دلیل ایجاد کشتن جاده جریمه شوند.»

چنین دوربین هایی در استرالیا نصب شده اند که در آن می توانند عکس های از راه دور را در حالی که تصاویر روشن است. اداره جنگل بايد هر 500 متر سرعت شکن ها رو بذاره بررسی ها در هر دو نقطه ورود و خروج باید به طور اجباری بررسی خودرو و دادن نشانه پاس. علاوه بر این ، محدودیت های زمانی باید برای عبور از وسایل نقلیه داده می شود ، آنها اضافه کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن