Spotify مدیر عامل شرکت انتظار دارد اپل را 'باز' حتی بیشتر در آینده

Spotify مدیر عامل دانیل Ek گفت که او انتظار دارد دیرین رقیب اپل خواهد شد "باز کردن" سیستم عامل iOS و سیستم عام

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

Spotify مدیر عامل دانیل Ek گفت که او انتظار دارد دیرین رقیب اپل خواهد شد "باز کردن" سیستم عامل iOS و سیستم عامل های آن بیشتر در آینده به عنوان یک نتیجه از مشاجره با توسعه دهندگان و رو به رشد ضد تراست نگرانی از تنظیم کننده های با توجه به مصاحبه با Ek منتشر شده در سه شنبه توسط بلومبرگ.

Spotify در زمینه تنظیم مقررات شکایت با اتحادیه اروپا در سال گذشته خواستار اپل اجباری 30 درصد برنامه فروشگاه برش "مالیات" که خفه نوآوری و ناعادلانه مزایای اپل در برابر رقبای خود است. Spotify نیز ذکر شده اپل را کنترل سطح سیستم ویژگی های مانند آن Siri دستیار صوتی که در آن زمان کار نمی کند با Spotify اما به طور طبیعی انجام ادغام با اپل موزیک. شکایت منجر به جاری اتحادیه اروپا تحقیقات آنتی تراست.

در حالی که این دو شرکت به طور معمول squabbled عمومی قبل و بعد از اتحادیه اروپا شکایت اپل در برخی موارد relented در رویکرد خود را. این کار با Spotify در برای فعال کردن Siri پشتیبانی برای آی فون و اپل دیده بان. و Spotify نیز منتشر تلویزیون اپل برنامه برای اولین بار.

"دراز مدت ما انتظار اپل برای باز کردن" Ek گفته بلومبرگ در یک مصاحبه تلویزیونی. "ما بسیار تشویق در مورد قادر بودن به در حال حاضر در نهایت با استفاده از Siri به عنوان یک راه ساختمان در حمایت صدا و همچنین در دسترس بودن برای ساخت محصولات برای تلویزیون اپل و اپل واچ چیزی است که ما شده اند قادر به انجام و تا اواخر."

اپل ممکن است به زودی اجازه رقبا از جمله Spotify در اجرای بومی در آن HomePod هوشمند بلندگو با توجه به بلومبرگ. ماه گذشته و با وجود جدید اپل برای برنامه های شخص ثالث ارائه دهندگان ویدئو نیز آمد به نور نشان می دهد که اپل در حال حاضر برش معاملات با شرکت هایی مانند آمازون به آنها اجازه می دهد برای دور زدن 30 درصد فروشگاه برنامه کات برای برخی از آیتم های دیجیتالی مانند نشان می دهد تلویزیون و فیلم اجاره.

Ek بود سریع به ارائه یک پیش بینی احتیاطی اما گفت در مصاحبه خود که در حالی که "آن را در حال حرکت در مسیر درست" او فکر می کند "ما هنوز بسیاری از مراحل را به قبل از" اپل اکوسیستم می تواند به عنوان یک نمایشگاه پلت فرم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن