Spotify تست تعاملی پادکست ads بنابراین شما هرگز به یاد داشته باشید یک کد تبلیغی دوباره

Spotify می خواهد به اطمینان حاصل شود که شما هرگز فراموش نکنید یک پادکست تبلیغ promo code دوباره. این شرکت امرو

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

Spotify می خواهد به اطمینان حاصل شود که شما هرگز فراموش نکنید یک پادکست تبلیغ promo code دوباره. این شرکت امروز اعلام کرد که این آزمایش یک ویژگی جدید به نام "در برنامه ارائه می دهد" که به پادکست توانایی نگه داشتن جاسازی شده لینک خود را در قسمت صفحات که زمانی که شنود گذاشته منجر به تبلیغ صفحه وب. که صفحه وب را به طور خودکار بار با کد های تبلیغاتی قرار داده شده است. به این ترتیب مردم نمی باید به یاد داشته باشید پادکست تبلیغات' کدهای تبلیغی و یا بیرون رفتن از راه خود را برای پیدا کردن یک وب سایت تبلیغ کننده.

از ویژگی های جدید است که ظاهرا فقط شروع برای Spotify در تعاملی تبلیغات. این شرکت به دنبال راه هایی برای "ایجاد بیش از یک مستقیم قیف برای مارک" مانند آوردن مردم به وب سایت خود را با یک کد تبلیغی به صورت خودکار درج جی Richman رئیس تبلیغات کسب و کار و پلت فرم در Spotify می گوید در آستانه.

"من فکر می کنم شما می توانید شروع به پس از آن قطعه با هم چه پتانسیل نقشه راه می تواند مانند نگاه کنید فقط بر اساس مدل که ما با آن مشاهده این فرصت" Richman می گوید. "پس از آن است که یک گام در یک بزرگتر نوآوری مسیر به productize کد کوپن."

این آزمون برای اولین بار راه اندازی با هری در آمریکا در پادکست آخرین پادکست در سمت چپ و با سلام تازه در آلمان در پادکست Herrengedeck. این ابزار تعاملی تنها زندگی می کنند در هر قسمت صفحه: زمانی که مبارزات انتخاباتی اجرا می شود و نه همه شنوندگان آن را ببینید.

Spotify در راه اندازی آن جریان درج آگهی و فن آوری و یا سعی در ماه ژانویه که درج تبلیغات به پادکست به عنوان مردم به آنها گوش دهید. این بدان معنی است تبلیغات هدفمند بر اساس یک فرد جمعیتی و دیگر نقاط داده ها در زمان واقعی است. به عنوان بخشی از اخبار امروز این شرکت می گوید آن را توسعه و گسترش این فن آوری به تبلیغ اضافی در ایالات متحده و به را انتخاب کنید, تبلیغ در آلمان است. سای استفاده شده است تنها در Spotify در خود منحصر به فرد نشان می دهد در حال حاضر و یک سخنگو می گوید آنها باید 100 monetizable را نشان می دهد.

البته ساخت این تکنولوژی در دسترس برای تنها Spotify را نشان می دهد می تواند تشویق به تبلیغ برای صرف پول در شرکت برنامه نویسی بیش از دیگران است. این می تواند منجر به یک جهان که در آن تبلیغ نیست صرف به همان اندازه در نشان می دهد در خارج از Spotify را اجراء و یا اگر Spotify باز این فن آوری به خارج را نشان می دهد, آن می تواند یک برش از درآمد حاصل از کسانی که تبلیغ فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب