SSLC آزمون آغاز می شود تحت COVID ابر

میسور/Mysuru: دبیرستان ترک گواهی (SSLC) امتحانات شروع در کارناتاکا صبح امروز با زبان دوم مقاله (به زبان انگلیس

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

میسور/Mysuru: دبیرستان ترک گواهی (SSLC) امتحانات شروع در کارناتاکا صبح امروز با زبان دوم مقاله (به زبان انگلیسی, کانادا) در میان آرامش COVID-19 مستند محدودیت. در Mysuru آزمون گذشت مسالمت آمیز در 139 مراکز در منطقه و 48 مراکز در شهرستان.

به عنوان بسیاری از 37,738 دانش آموزان در حال ثبت نام برای این آزمون در Mysuru و 35,935 نوشت: این آزمون امروز با 1,803 نمیبینم که آنها محروم بودند سالن بلیط برای عدم حضور. 45 نفر از مهار مناطق و چهار دانش آموز تا به حال سرما و تب است. آنها را به نوشتن این آزمون به طور جداگانه.

مدارس (آزمون مراکز) تضمین که ماسک پوشیده بودند, محیط, sanitised اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای دنبال شد و سایر اقدامات احتیاطی گرفته شد. همه دانش آموزان تحت حرارتی غربالگری در مراکز و ارائه شد دست sanitisers و ماسک.

آزمون در حال انجام است در میان بی سابقه احتیاطی و هر یک از کلاس درس تا به حال حدود 18 تا 20 دانش آموزان است. دولت تصمیم به رفتن پیش با امتحانات با نهایت احتیاط پس از پدر و مادر دانش آموزان و احزاب سیاسی خود را ابراز ترس از خطر سلامت در طول امتحانات. بسیاری از مسخره دریل بازرسی انجام شد و دستورالعمل صادر شده به این مراکز.

آزمون به پایان خواهد رسید و در جولای 4. دانش آموزان در مهار مناطق و کسانی که با علائمی مانند سرفه سرد و تب ساخته شد به نشستن در یکی دیگر از درس و نوشتن بررسی. تمام آزمون مراکز باز شد به عنوان اوایل به عنوان 7 هستم و دانش آموزان و والدین آغاز شده و پس از رسیدن به مراکز در ساعت 7: 30 am. امتحانات شروع شد و در ساعت 10.30 صبح به پایان رسید و 1.30 بعد از ظهر.

حتی در Mysuru مسخره دریل انجام شد برای اطمینان از استاندارد روش های عملیاتی به دنبال دارد در همه زمان ها. معلمان نامیده می شدند و در روت حرارتی اسکن و چک کردن روش انجام شود.

Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar مطلع در Facebook live پیام دیروز که دولت های منطقه گرفته بود تمام اقدامات احتیاطی صادر شده توسط دولت و اطمینان حاصل کرد که این دستورالعمل ها هستند که به شدت به دنبال. "ما کار کرده اند در دو هفته گذشته به قرار دادن همه چیز در جای خود برای بررسی آنها تضمین حفظ اجتماعی فاصله پوشیدن یک ماسک و پاکسازی," او اضافه شده است.

عمومی, ورود ممنوع

ورود عموم ممنوع شده است در نزدیکی محل مدارس برای اطمینان از ایمنی دانش آموزان و کارکنان. همه ورودی های کنکور مراکز سنگر بودند و تنها یک وجود دارد ورود و خروج. فراتر از موانع تنها دانش آموزان اجازه داده شد با راه رفتن و محافل/جعبه مشخص شد, برای دانش آموزان به ایستادن و راه رفتن یک توسط یک. پرسنل پلیس مستقر شدند برای جلوگیری از ازدحام در نزدیکی آزمون مراکز.

به زودی پس از امتحانات به پایان رسید 1.30 بعد از ظهر در مکان عمومی, اطلاعیه ها ساخته شد و در همه آزمون مراکز درخواست از دانش آموزان برای ترک خانه بلافاصله و بدون loitering در اطراف و یا بحث در مورد این سوال و مقاله. به دانش آموزان توصیه می شود که به پرسه زدن در اطراف شهر مناطق و بازگشت به خانه با پدر و مادر خود را که در خارج از انتظار آزمون مراکز.

گروه تست

در N. R. Mohalla دولت آزمون مدرسه مرکز یک شرکت خصوصی 'سی دی چشم انداز' انجام شده موفق غربالگری دانش آموزان در گروه. به روانسازی فرایند حرارتی غربالگری یک گروه 20 نفره از دانش آموزان بودند در حالی که در یک بروید با استفاده از پیشرفته حرارتی و اسکنر نتایج فلش در لپ تاپ متصل به اسکنر حرارتی.

دانشجو متقاعد به نوشتن تنهایی

یکی از دانش آموزان در مهار منطقه حاضر به نوشتن آزمون در یک اتاق جداگانه و اصرار داشت که او را به نوشتن این آزمون همراه با دیگران است. او گفت که به عنوان سواب نمونه های آزمایش منفی او نباید جدا از سایر دانش آموزان است.

پس از بسیار قانع کننده و coaxing توسط مقامات و سلامت پرسنل گروه است که آن را برای امنیت و ایمنی دانش آموزان دیگر او را به نوشتن این آزمون به طور جداگانه آموز کوتاه آمد و نشست در یک اتاق جداگانه. برای او به صورت آزمون با اطمینان مقامات ماند در اتاق نه خروج دانش آموز به تنهایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن