SSLC آزمون: پدر و مادر جمع آوری سالن بلیط

میسور/Mysuru: صدور سالن بلیط برای دانش آموزان ظاهر می شود برای SSLC آزمون (2019-20) آغاز شد امروز. امتحان به ج

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

میسور/Mysuru: صدور سالن بلیط برای دانش آموزان ظاهر می شود برای SSLC آزمون (2019-20) آغاز شد امروز. امتحان به جای برنامه ریزی شده از 25 ژوئن تا 4 جولای.

این آزمون که در ابتدا برنامه ریزی شده را از دریا. 27 شد معوق توسط دولت در پی در سراسر کشور COVID-19 مستند.

اما به هر جهت از وزارت آموزش و پرورش و DDPI مدارس به عنوان یک اندازه گیری ایمنی در حال صدور بلیط پذیرش به پدر و مادر از دانش آموزان و خود دانش آموزان هستند خودداری از بازدید از مدارس به عنوان یک اقدام احتیاطی.

مدارس باید تنظیم جداگانه شمارنده برای صدور سالن بلیط. پدر و مادر مطلع هستند بیش از تلفن در آن زمان آنها را مجبور به آمدن به مدرسه برای جمع آوری بلیط پذیرش از بخش های خود را و بر این اساس پدر و مادر نیاز به مراجعه به مدارس در زمان مشخص شده و جمع آوری سالن بلیط.

پدر و مادر دیده می شد بازدید از ایده آل Jawa دوار مدرسه در شهرستان برای جمع آوری بلیط ورودی. در اولین روز این مدرسه مقامات تحت هدایت اصلی H. A. Veena و دبیر M. C. منهر تکمیل فرآیند صدور سالن بلیط به پدر و مادر از همه 105 نفر (از جمله دو تکرار).

پدر و مادر توصیه شد به آموزش فرزندان خود در حفظ COVID-19 مقررات هنجارهای مانند حرارتی تحت غربالگری, تعمیر و نگهداری, فیزیکی, فاصله, استفاده از دست sanitisers و پوشیدن ماسک صورت در آزمون مراکز و به نوشتن آزمون و بدون هیچ گونه ترس.

DDPI منابع گفت که مدارس دستور داده شده است تا برای توزیع سالن بلیط تا ژوئن 23.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن