SSLC امتحانات در بهره از دانش آموزان: وزیر

بنگلور: حفظ که SSLC آزمون یک نقطه عطف برای دانش آموزان و همچنین یک پله سنگ به صورت آنها در بیشتر خود را تحصیل

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

بنگلور: حفظ که SSLC آزمون یک نقطه عطف برای دانش آموزان و همچنین یک پله سنگ به صورت آنها در بیشتر خود را تحصیل ابتدایی و متوسطه وزیر آموزش و پرورش S. سورش کومار اظهار داشت که هیئت مدیره آزمون در حال انجام است و تنها در جهت منافع دانش آموزان و نه به خاطر دولت اعتماد به نفس است.

در گفتوگو با هوا (All India Radio), سورش کومار برجسته چقدر مهم SSLC آزمون علمی حرفه ای از دانش آموزان است. اشاره به این که بسیاری از دانش آموزان او صحبت کردم می خواستم امتحان, انجام, او گفت که تمام ذینفعان دیگر مانند پدر و مادر تحصیلی کارشناسان و نویسندگان, معلم مربوط به حوزه های قانونی اعضای شورا و.... بیش از حد مورد علاقه انجام مدیره ،

بیان کرد که به تعویق افتاد SSLC آزمون در حال حاضر برنامه ریزی برای شروع از ژوئن 25, او گفت که این وزارت در نظر گرفتن همه پیشگیرانه و اقدامات ایمنی برای امن انجام آزمون.

تاکید بر نیاز به حفظ فاصله اجتماعی در این مراکز گفت که تعدادی از دانش آموزان شده است محدود به 20 در هر سالن و مقامات بوده است به کارگردانی تعامل اضافی 8,000 سالن که می تواند به جای همه دانش آموزان در انطباق اجتماعی فاصله گرفته است.

تصریح می کند که دولت متعهد به آوردن تغییرات و معرفی اصلاحات آموزشی مطابق با نیازهای جاری او روشن است که وجود خواهد داشت بدون آزمون مرکز در هر COVID-19 مهار منطقه در دولت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن