کارکنان و پرستاران به دنبال دستمزد عادلانه

میسور/Mysuru: این خط مقدم کارگران محبوب شناخته شده به عنوان"تاج رزمندگان'. آنها در حال کار 12 ساعت در روز برای

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

میسور/Mysuru: این خط مقدم کارگران محبوب شناخته شده به عنوان"تاج رزمندگان'. آنها در حال کار 12 ساعت در روز برای محافظت از جامعه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. اما این همه برای یک دستمزد ناچیز فقط تومان. 8,000 تومان. 10,000 در هر ماه!

این داستان غم انگیز از بیش از 140 پرسنل پرستاری که در حال کار روز و شب در Mysuru منطقه بيمارستان های دولتی از جمله K. R. بیمارستان Cheluvamba بیمارستان و PKTB بیمارستان.

همه این کارکنان و پرستاران که در حال کار برای میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMC&RI) دریافت مقدار ناچیز در هر ماه به عنوان دستمزد. آنها هنوز هم مشتاقانه در انتظار برای افزایش دستمزد مبلغ در حالی که منصوب به عنوان کارمند دائمی از راه دور امکان.

پرستاران استخدام شده اند پس از اتمام کل پرستاري و مامايي (GNM) دیپلم و البته آنها دریافت حق الزحمه برای خدمات خود را. دولت به تازگی پیاده حقوق پزشکان, PG, دانش آموزان, فوق تخصص و فلوشیپ و دانشجويان ارشد ساکنان اما این کارکنان پرستاران در نظر گرفته نمی شد برای همین.

صحبت به 'ستاره میسور,' کارکنان پرستار که نمی خواهید به فاش کردن نام او گفت: "ما سخت کار برای 12 ساعت روز و همه برای یک مقدار ناچیز. یک بار در هر شش ماه ما نیاز به درخواست برای تجدید اما به عنوان تجدید خواهد نگاهی به برخی از زمان برای تصویب ما را به ماندن در خانه یا محل کار یا دستمزد. ما نمی هر گونه مزایای به عنوان ESI یا PF."

"به تازگی به ما گفته شد به کار در بيمارستان داشتن COVID-19 بيمار. ما نمی هر گونه امکانات پزشکی اما اگر ما آلوده شده و خواهد شد که مراقبت از ما و یا خانواده؟"

"تا سال 2016 کارکنان پرستاران استفاده می شود برای دریافت دستمزد از Rs. 13,500 اما در حال حاضر آنها را کاهش دستمزد مقدار با آن بسیار سخت است برای اجرای یک خانواده است. ما مصرانه از دولت های منطقه برای پیاده روی ما دستمزد به عنوان به زودی به عنوان ممکن است," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن