متوقف آثار Chamundi تپه خرید رسانه ها به زودی آغاز

میسور/Mysuru: متوقف آثار ساخت و خرید رسانه با توجه به کمبود بودجه در بالای Chamundi تپه به زودی آغاز خواهد شد

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

میسور/Mysuru: متوقف آثار ساخت و خرید رسانه با توجه به کمبود بودجه در بالای Chamundi تپه به زودی آغاز خواهد شد و کمک می کند به این پروژه گفت: Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar. او خطاب به افسران و رسانه ها در بالای تپه شب گذشته که در آن او شده بود به بازرسی در انتظار کار می کند.

در طول وزیر دیدار یکی از ماموران همراه این تیم گفت: Somashekar که با این نسخهها کار متوقف شده بود به هیچ وجه. وزیر ارائه شد پروژه طرح و گفته شد که خرید رسانه ها ساخته شد در کنار جاده های منتهی به Chamundeshwari معبد اما آنها مسدود جنبش صاف از مردم به معبد. این رسانه ها بودند و بعد از آن معطوف به چند سطح پارکینگ.

در پاسخ به کمبود بودجه وزیر Somashekar گفت که او را امتحان کنید و دریافت بودجه برای ساخت خرید رسانه ها. وزیر احساس کردند که در جهت منافع کلی توسعه Chamundi تپه آثار نباید متوقف شود. او کارگردانی مقامات به سرعت با این نسخهها کار به عنوان به زودی به عنوان آنها دریافت وجوه.

MP Pratap Simha جریان وزیر کرد و گفت که برای آوردن در توسعه سیستماتیک و به regularise تصادفی خرید رسانه ها در بالای تپه 197 رسانه ها ساخته می شد. از آنها 137 به منظور خرید 25 بخش برای دادگاه مواد غذایی و 36 خروجی فضاهای شده اند اختصاص داده شده برای توالت MP گفت.

وزیر گفت که او می خواهد این Rs. 4.50 کرور پیشنهاد شده است که در تحویل به Muzrai بخش تحریم به طوری که جانبازان هستند زحمت نیست به خصوص در طول فرخنده موارد مانند مداوم Ashada ماه.

MLA G. T. Devegowda معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, Zilla Panchayat مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra و افسران از Muzrai گروه حاضر بودند در منطقه وزیر بازرسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن