دولت اجازه می دهد تا فعالیت های ورزشی برای از سرگیری محرومیت شنا کبدی و بوکس

میسور/Mysuru: دولت در حال حاضر اجازه فعالیت های ورزشی محرومیت شنا کبدی و بوکس به سر در حالت بدون تماشاگر. وزی

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

میسور/Mysuru: دولت در حال حاضر اجازه فعالیت های ورزشی محرومیت شنا کبدی و بوکس به سر در حالت بدون تماشاگر.

وزیر ورزش C. T. راوی گفت که دولت را به یک تصمیم در افتتاح سالن های ورزشی و استخرهای شنا پس از ژوئن 1.

باشگاه های ورزشی ملزم به پیروی از دستورالعمل های ایمنی از جمله حرارتی غربالگری استفاده از sanitisers و اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. رستوران و محل سکونت در این باشگاه باید, باقی مانده بسته است.

Chamundi Vihar ورزشگاه باز

صحبت به 'SOM' صبح امروز K. Suresh, دستیار مدیر بخش منطقه توانمندسازی جوانان و ورزش گفت که اعلام شده تنها از طریق رسانه ها و دولت فرستاده است نه هر گونه اطلاع رسمی یا دایره ای نشده است. اما بخش ساخت ترتیبات در این جهت او اضافه شده است.

"در Chamundi Vihar ورزشگاه, مکان عمومی, در حال حاضر مجاز به گرفتن یک قدم زدن بین 7 صبح تا 10 صبح و 4 بعد از ظهر و ساعت 5.30 ساعت در شب با برخی از اجباری اقدامات ایمنی. تف کردن ممنوع است و مردم باید از استفاده از توالت های عمومی در صورت نیاز. کودکان زیر 10 سال سن و بزرگان بالای 50 سال سن دارند ممنوع است. همه اجباری باید با استفاده از ماسک و sanitisers و به دنبال اجتماعی فاصله" گفت: Suresh.

صحبت کردن در مورد تمرین برای ورزشکاران گفت: "کسانی که تمرین هر ورزشی به طور منظم باید ثبت نام خود را در دفتر بخش با اسناد و مدارک لازم و همچنین اجباری ارائه Aadhaar شماره کارت. انجمن های ورزشی و سازمان ها نیز می تواند ثبت نام خود را و می توانید با استفاده از محیط داخلی و خارجی تسهیلات بر اساس اجاره پس از اقدامات ایمنی." همانطور که اعلام شد تنها در روز گذشته تا کنون هیچ کس ثبت نام کرده اند او اضافه شده است.

Kukkarahalli دریاچه

واکر' paradise, Kukkarahalli دریاچه و محوطه آن نیز بسته زیر این مستند در حال حاضر نگه داشته شده است و برای باز عمومی که به خواسته اجباری به دنبال اقدامات احتیاطی که شامل پوشیدن ماسک با استفاده از sanitisers و حفظ فاصله اجتماعی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن