وزارت امور خارجه کابینه revs تا بخش املاک و مستغلات

تصویب متمم کارناتاکا شهر و کشور برنامه ریزی عمل می کنند به توسعه طرح در فاز میسور/Mysuru: در یک حرکت با هدف دو

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

تصویب متمم کارناتاکا شهر و کشور برنامه ریزی عمل می کنند به توسعه طرح در فاز

میسور/Mysuru: در یک حرکت با هدف دور کردن بخش املاک و مستغلات در دولت کارناتاکا کابینه در روز پنج شنبه تصویب اصلاحیه به کارناتاکا شهر و برنامه ریزی کشور اقدام به اعطای تصویب توسعه طرح در فازهای مختلف.

آن اجباری بود برای توسعه دهندگان برای تکمیل همه زیرساخت ها و امکانات در کل طرح را قبل از انتشار سایت. اما توسعه دهندگان در حال حاضر می تواند شکستن کل طرح را به سه بلوک از 40 درصد 30 درصد و 30 درصد منطقه ای و ساخت و ساز کامل از تمام امکانات در اولین بلوک قبل از توزیع بیش از سایت و بقیه در همان شیوه ای.

زودتر قانون مجاز خصوصی توسعه دهندگان از فروش سایت تا کار بر روی ارائه امکانات رفاهی طبق برنامه مصوب به اتمام است. توسعه شهری مقامات در سراسر کشور از جمله Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) استفاده می شود به انتشار 40 درصد از سایت ها به زودی پس از طرح تصویب شده است و باقی مانده 60 درصد در دو قسط از 30 درصد هر یک با توجه به پیشرفت کار.

اما افرادی که خریداری شده در سایت در خصوصی, پوسته قادر به ساخت خانه ها با توجه به عدم وجود امکانات اولیه مانند جاده و برق و آب آشامیدنی زیرزمینی زهکشی و جاده ای درن. در حال حاضر این قانون ساخته شده دور با اصلاح کارناتاکا شهر و کشور برنامه ریزی عمل می کنند.

بلند مدت تقاضا

استقبال دولت حرکت رئیس جمهور از Jnanaganga تعاونی مسکن جامعه H. V. Rajeev امروز گفت: 'ستاره میسور' که اصلاح شد, یک تقاضا از اکثر تعاونی مسکن جوامع است. "این یک مزیت ویژه برای سازندگان کوچک به عنوان آنها می تواند تمرکز بر تکمیل تمام امکانات رفاهی مدنی در یک بلوک پس از جمع آوری پول در بخشی از سایت پناهجویان و حرکت به بعدی, بلوک," او گفت:.

مشاهده است که این قانون قبل از اصلاح فعال سازندگان بزرگ که منابع گسترده برای تکمیل پروژه های کامل و فروش سایت و توطئه در فانتزی نرخ Rajeev گفت که آن را دشوار است برای انسان معمولی به سایت در قیمت مقرون به صرفه.

یکی دیگر از توسعه دهنده بیش از حد با استقبال از تصمیم دولت به عنوان یک حرکت خوب در زمانی که بخش املاک و مستغلات است که در مواجهه با یک تصویر غم انگیز در چهره COVID-19 مستند. "صنعت ساخت و ساز نقش حیاتی در اقتصاد ارائه شغل به کرور فراماسون, لوله کش, نوار گوشه های گرد نجاران و یک میزبان از دیگر کارگران ساختمانی," او گفت:.

تنها به توسعه دهندگان مفید

سابق MUDA رئیس H. N. Vijay بیان برخی از رزرو در مورد مزایای که سایت خریدار را به دست آورید از آن است. "متمم قانون اساسی است که تنها به نفع توسعه دهندگان مسکن و جوامع است. توسعه دهندگان در حال حاضر نیاز به سرمایه گذاری پول برای سالم و توسعه طرح بندی و به جای توسعه در مراحل پس از جمع آوری پول از خریداران است. این صرفه جویی خواهد شد آنها را از سرمایه گذاری مبالغ زیادی از پول در یک," او گفت:.

"اما در همان زمان اصلاح می تواند زیان برای خریداران همانطور که آنها را ناراحت شود و اگر نویسنده نتواند برای تکمیل امکانات رفاهی مدنی کامل برای آنها که در حال حاضر پرداخت می شود" او مشاهده شده است.

Srikanth داس مالک و Ess Ess زیرساخت های بیش از حد استقبال متمم قانون اساسی گفت: این یک مزیت برای هر دو توسعه دهندگان و سایت های خریداران است. او می گوید که اصلاح خواهد شد که سه راه منافع — اولا سایت پناهجویان شدن سایت سرعت; دوم توسعه دهندگان گرفتن مقدار مورد نیاز از زمان و پول برای تکمیل پروژه های متوقف شده و پوسته و ثالثا دولت می شود درآمد بیشتر از طریق حق تمبر با ثبت نام در سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن