جریان این هفته: Patton Oswalt در Netflix بکشد, 'بزرگ' در Hulu و فصل دو از 'بازگشت'

اگر شما گرفتار در همه شراب خواری تماشای (فعلی من وسواس است خوب مبارزه به خاطر یک) دایان کمد لباس و ب) چه جهنم

توسط PARINEWS در 28 اردیبهشت 1399

اگر شما گرفتار در همه شراب خواری تماشای (فعلی من وسواس است خوب مبارزه به خاطر یک) دایان کمد لباس و ب) چه جهنم است یادداشت 618?!) و نیاز به چیزی جدید به جریان در اینجا پنج گزینه های آینده به جریان سیستم عامل این هفته از جمله جدید امینی از Patton Oswalt و فصل دو والاتر از بازگشت از بازیگران Janelle Monae.

بزرگ (Hulu در دسترس در حال حاضر)

چند ضلعی's سامانتا نلسون می گوید این بیشتر-نیست-در طول تاریخ-دقیق داستان جوان کاترین کبیر "یک معنی دختران لباس صحنه و درام احساس می کنید در حالی که بالا بردن ریسک به اندازه کافی با خشونت و فتنه برای برآوردن Game of Thrones fans." ال فانینگ و نیکلاس هولت ،

Hightown (Starz, مارس 17)

من فوق العاده به دنبال به جلو به این پلیس درام در Starz اگر تنها به چند glimpses of Cape Cod (من نقطه تعطیلات مورد علاقه) و شکوه است که مقصد provincetown. نیویورک تایمز می گوید Hightown "برخی از منحصر به فرد زندگی می کردند-در درخواست تجدید نظر از یک [Elmore] لئونارد داستان حداقل در اوایل." Monica Raymund و James Badge Dale ستاره.

گل بزرگ در مبارزه (Netflix, مارس 18)

آن را بزرگ انگلیسی پختاما با گل به جای محصولات پخته شده است. "ده جفت از گل مجسمه سازان از سراسر جهان می آیند و با هم به نبرد آن را" مقدمه توصیف برای "بهترین در شکوفه" عنوان شده است. که می دانستند طراحی گل تا به حال بسیار حلال درام?

Patton Oswalt: من دوست دارم همه چیز (Netflix, مارس 19)

Megh رایت از کرکس می گوید من همه چیز را در ویژگی های Oswalt آغوش خود را 50s با مواد مورد بسیار عجیب و غریب تصویر زمینه آویز و چگونه حضور خود را دختر دوم هنر کلاس نشان می دهد هزینه او این شانس را به هیئت مدیره یک مقیاس کامل Millennium Falcon (oof).

بازگشت از فصل 2 (Amazon Prime, مارس 22)

Janelle Monae ستاره ها در فصل جدید بسیار وحشت زده آمازون نخست سری اصلی در مورد مراجعت به وطن یامحل تحصیل انتقالی مرکز پشتیبانی. بخانهالبته آغاز شده به عنوان یک پادکست پس از آن تبدیل به یک نمایش برای آمازون با جولیا رابرتز بازیگران و آقای ربات's Sam Esmail کارگردانی. فصل دو وعده جدید رمز و راز با Monae به عنوان یک مبتلا به فراموشی که از خواب بیدار در این مرکز با یک احساس است که همه چیز به عنوان آنها به نظر می رسد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن