جریان این هفته: فضای نیروی Ramy و هانا Gadsby: داگلاس

یکی از جدید جریان را نشان می دهد من شده است به دنبال به جلو به بسیاری از Netflix بکشد فضا نیروی با Steve Carel

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

یکی از جدید جریان را نشان می دهد من شده است به دنبال به جلو به بسیاری از Netflix بکشد فضا نیروی با Steve Carell, آغاز بکار این هفته است. من قطعا نیاز به چیزی خنده دار و هوشمند در صف— من شروع به تماشای من می دانم که این بسیار درست است و در حال حاضر ابتلا به Ozark بنابراین کمتر مرضی/تلخ نشان می دهد خواهد بود یک تغییر خوش آمدید.

در اینجا سه را نشان می دهد در سمت روشن تر (یا حداقل کمتر-dystopian سمت) آینده به جریان این هفته:

هانا Gadsby: داگلاس (Netflix, مارس 26th)

استرالیا کمدین هانا Gadsby احتمالا بهترین و شناخته شده برای او خیره کننده Peabody برنده جایزه امینی نشان می دهد Nanette, پشت, آوردن آخرین standup comedy show داگلاس به Netflix (fwiw Douglas, نام یکی از سگ).

Ramy فصل دو (Hulu, مارس 29)

مصر و آمریکا از منكر حسن گرداند در این قلبی کمدی در مورد یک مرد در تلاش برای درک بهتر خود و ایمان خود را. فصل دوم شامل برنده اسکار Mahershala Ali به عنوان یک شیخ در تلاش برای به عنوان شخصیت هدایت او محروم دارد. Ramy Youssef ستاره.

فضا و نیروی (Netflix, مارس 29)

آستانه's جولیا الکساندر توصیف فضا به عنوان نیروی "اگر مایکل اسکات از دفتر داده شد یک تیم از دانشمندان و فضانوردان و مهار آزاد به منظور توسعه یک برنامه است که به ایالات متحده تسلط کامل بر فضای" که برای تلفن های موبایل شگفت انگیز tbh. Steve Carell, John Malkovich, Lisa Kudrow, Jane Lynch و اواخر Fred Willard ستاره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن