یکشنبه مقررات منع رفت و آمد در کل

میسور/Mysuru: تماس آن 'روز یکشنبه مقررات منع رفت و آمد "یا"یکشنبه مستند' یا '36 ساعته shutdown', خیابانهای شهر

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

میسور/Mysuru: تماس آن 'روز یکشنبه مقررات منع رفت و آمد "یا"یکشنبه مستند' یا '36 ساعته shutdown', خیابانهای شهر عینک خلوت نگاه شبیه شهر ارواح با وهم آور سکوت و بازگشت آرامش نسبی حاکم در سراسر طول آن و وسعت در حالی که صدها نفر از نیروهای پلیس نگه داشته و نزدیک شب زنده داری.

"در مجموع مستند است که در نیروی در سراسر کشور از شنبه شب 7 بعد از ظهر تا صبح روز دوشنبه 7 هستم. بان کی مون در بخش 144 از CrPC نیز اعمال شده برای جلوگیری از حرکت مردم و وسایل نقلیه" یک مقام پلیس گفت:.

به عنوان تصمیم دولت برای مهار Coronavirus گسترش یکشنبه مستند می آید پس از یک آرامش نسبی محدودیت در روزهای پس از مارس 19 به احیای فعالیت های اقتصادی و بازگرداندن نزدیک به حالت عادی. 36 ساعته مستند را دریافت پاسخ قاطع با افراد باقی مانده در داخل خانه خود را و نه جسارت به خارج بر خلاف طی های قبلی موقعیت های مشابه.

تنها خدمات ضروری از جمله ارائه فروشگاه اجازه داده شد به تابع. پزشکی و مغازه های فروش شیر و سبزیجات و گوشت شیرین فروشگاه ها و گوشت اصطبل بودند معاف از bandh. حرکت وسایل نقلیه از جمله autorickshaw اتوبوس خدمات از جمله اتوبوس خصوصی و KSRTC ممنوع شد. به جز تنها Shramik قطار ویژه دیگر سرویس های حمل و نقل در دسترس بود در شهر.

خیابان, اتوبوس می ایستد عینک خلوت نگاه مردم و همکاری با دولت به حداکثر میزان. حتی بازارها بسته شدند به عنوان بسیاری از مردم به پایان رسید, جشنواره, خرید, دیروز.

تنها آمبولانس و وسایل نقلیه ضروری وظیفه اجازه داده شد به رفت و آمد در طول دوره حکومت نظامی. بسیاری از مردم ترجیح داده به راه رفتن به خرید ملزومات و گوشت به جای در نظر گرفتن وسایل نقلیه خود را است. به عنوان وجود دارد نشانه ای دیروز که وجود خواهد داشت هیچ مردم در اطراف و حتی بسیاری از اقلام ضروری و مواد غذایی در مغازه ها باقی ماند بسته شده است.

تمام جاده ها پلها و ورود/خروج امتیاز در حومه شهرستان شده اند سنگر برای جلوگیری از فضایی جنبش است. هیچ نامطلوب حادثه گزارش شده از هر بخشی از دولت تا کنون به گفته پلیس. در اثر منع رفت و آمد بود و شبیه به دو فاز از این مستند که تنها خدمات ضروری اجازه داده شد. پلیس باید با قرار دادن موانع در بسیاری از جاده ها برای بازداشتن مردم از جسارت کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب