دیوان عالی کشور رد دعوی در دادگاه در برابر Facebook برای میزبانی تروریست ها

دیوان عالی کشور را رد کرده است طرح دعوی در دادگاه ادعا Facebook ارائه "حمایت مادی" برای تروریست ها با میزبانی

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

دیوان عالی کشور را رد کرده است طرح دعوی در دادگاه ادعا Facebook ارائه "حمایت مادی" برای تروریست ها با میزبانی محتوای خود را. آن کاهش یافته است به شنیدن نیروی v. Facebookیک مورد آورده شده توسط خانواده های پنج آمریکایی ها بودند که صدمه دیده و یا کشته شده توسط حملات فلسطینی ها در اسرائیل است. کت و شلوار قبلا ضربه جدی سال گذشته تقویت حقوقی سابقه در برابر پیگرد سیستم عامل رسانه های اجتماعی بیش از حملات تروریستی است.

2016 دعوی نیروی v. Facebook استدلال کرد که Facebook آگاهانه میزبانی حساب متعلق به حماس است که ما را طبقه بندی به عنوان یک سازمان تروریستی است. وب سایت ها به طور کلی نمی توان شکایت کرد برای مطالب ایجاد شده توسط کاربر در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت اما این شکایت ادعا Facebook الگوریتم ترویج تروریستی محتوا برای افرادی که دوست داشتم شبیه صفحات و یا پست گفته است که باید آن را کاهش می دهد ایمنی.

مدار دوم دادگاه تجدید نظر یافت که منطق مخدوش. آن را به ضرب گلوله شکایت در سال گذشته گرفت و گفت که "هیچ پایه و اساسی" برای ساخت Facebook مسئول به دلیل آن مرتب مطالب با الگوریتم. به جای اینکه یک ویژگی منحصر به فرد از Facebook توصیه, سیستم, نمایش, مواد خاص که می خواهید کاربران به کلیک بر روی "بوده است اساسی نتیجه از انتشار محتوای شخص ثالث در اینترنت پس از آن آغاز است." دیوان عالی کشور نمی دهید چرا آن را رد کرده و مورد اما اجازه دهید که حاکم ایستاده است. آن را قبلا کاهش یافته است به شنیدن آزار و اذیت مربوط به طرح دعوی در دادگاه در برابر Grindr که لولایی در بخش 230 به عنوان به خوبی به عنوان یک مورد که شامل توهین آمیز Yelp از بررسی.

نیروی v. Facebook یکی از بسیاری از پرونده های حقوقی در برابر سیستم عامل رسانه های اجتماعی به اتهام تبلیغ تروریستی تبلیغات و یا نقش در حملات خشونت آمیز. این لباس شده اند عموما ناموفق — از جمله یک مورد آورده شده توسط خانواده های پالس کلوپ شبانه قربانیان تیراندازی و چندین مرتبط با داعش تروریسم است. این احکام نیست همه استناد بخش 230 اما این یکی از رسانه های اجتماعی شرکت های کلیدی دفاع و امروز رد حفظ حقوقی خود را بلند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب