دیوان عالی کشور می گوید: دولت جمع بدهی نمی تواند robocall همراه خود را دیگر

دادگاه عالی ایالات متحده به تایید فدرال ممنوعیت robocalls به تلفن های همراه از سال 1991 و از آن زده کردن یک ما

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

دادگاه عالی ایالات متحده به تایید فدرال ممنوعیت robocalls به تلفن های همراه از سال 1991 و از آن زده کردن یک ماده است که دولت معاف-جمع بدهی.

"آمریکایی ها عاشقانه مخالف در مورد بسیاری از چیزها" می خواند و نظر اکثریت نوشته شده توسط عدالت برت Kavanaugh. "اما آنها تا حد زیادی متحد در تحقیر خود را برای robocalls."

این حکم مربوط به سال 1991 تلفن, قانون حمایت از مصرف کننده (TCPA) که "ممنوع تقریبا در همه robocalls برای گوشی های." یک 2015 اصلاح TCPA کمک یک استثنا به robocalls ساخته شده صرفا برای جمع آوری بدهی از طرف دولت ایالات متحده.

شاکیان یک گروه از سازمان ها که شامل انجمن آمریکایی از مشاوران سیاسی استدلال می کنند که این ممنوعیت را نقض متمم اول قانون اساسی توسط علاقه بدهی مجموعه سخنرانی بیش از انواع دیگر بیان. دادگاه موافقت کرد — اما به جای قابل توجه پایین TCPA آن را دور با 2015 معافیت. که به معنی TCPA در حال حاضر امر به بدهی مجموعه تماس دوباره.

"این robocall محدودیت با دولت بدهی معافیت محتوای مبتنی بر" نظر خواند. "دولت اظهار داشت توجیهی برای دولت-بدهی استثنا این است که جمع آوری بدهی های دولت. اگر چه جمع آوری بدهی دولت است که بدون شک یک هدف ارزشمند دولت تصدیق میکند که آن را به اندازه کافی توجیه تمایز بین دولت بدهی مجموعه سخنرانی و دیگر دسته مهم از robocall گفتار, مانند, سیاسی, سخنرانی, خیریه, جمع آوری اعانه, موضوع حمایت, تبلیغات تجاری و مانند آن."

بنابراین در تئوری دولت جمع بدهی مجاز نیست به ارسال robocalls برای تلفن همراه خود را دیگر. در عمل که احتمالا افکار واهی و پوچ.

با وجود این واقعیت است که TCPA است ممنوع ترین robocalls دهه آنها قطعا زنده و سالم است. در 2019, کمیسیون ارتباطات فدرال تخمین زده است که بیش از نیمی از تمام تماس های قرار داده شده در آن سال خواهد بود robocalls. ارائه دهندگان مانند Comcast AT&T و T-Mobile در فرایند نورد امیدوار کننده تماس تأیید تکنولوژی اما این روند کند بوده است و روشن نیست, هنوز, هنگام, و یا چگونه به خوبی کار خواهد کرد. هنوز انگشتان عبور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن