Suttur پیغمبر دست بر مواد غذایی کیت

میسور/Mysuru: حدود 100 مواد غذایی کیت شدند نمادین توزیع به نیازمندان فروشندگان کنار جاده ای هنرمندان و کشیش در

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

میسور/Mysuru: حدود 100 مواد غذایی کیت شدند نمادین توزیع به نیازمندان فروشندگان کنار جاده ای هنرمندان و کشیش در Suttur Mutt در اینجا این صبح است. Cauvery کانادا Sangha از انجمن کانادا Kootas آمریکا (عکا) و Moolchand اعتماد خیریه اهدا کرد 600 مواد غذایی کیت که 100 کیت توزیع شد امروز.

هر کیت شامل 1 کیلوگرم نمک 1 کیلوگرم دال با 1 لیتر روغن پخت و پز, 1 کیلوگرم پیاز 250 گرم سیر 100 گرم پودر چای 1 کیلوگرم شکر زرد 100 گرم پودر زردچوبه 250 گرم sambar پودر 1 کیلوگرم راوا 100 گرم دانه خردل 100 گرم chana dal, 1 مواد شوینده صابون 50 گرم فلفل 100 گرم jeera 250 گرم کابل channa و 3 کیلوگرم برنج.

صحبت به مناسبت Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji گفت که دولت های منطقه است که با در نظر گرفتن تمام مراحل برای جلوگیری از گسترش COVID-19 و ابراز نگرانی کرد که تعداد COVID موارد افزایش پس از مستند آرام بود. بینا گفت که مردم نیز باید اقدامات پیشگیرانه را دنبال و به دنبال مستند قوانین.

نزدیک به 600 مواد غذایی کیت خواهد بود توزیع به نیازمندان در روزهای آینده, او گفت:.

بازگشایی مدارس

به سوالی درباره بازگشایی مدارس از تاریخ 1 ژوئیه به پیغمبر گفت که دولت صادر نشده هر سفارش در این زمینه اضافه شده است که آن را در حال حاضر به دنبال نظرات پدر و مادر, آموزش و پرورش و كارشناسان و را مناسب تصمیم گیری است.

ادامه Swamiji گفت که اگر در تمام بازگشایی مدارس در جولای 1, اجتماعی, فاصله باید حفظ شود و تمام مراحل برای جلوگیری از گسترش این ویروس باید در نظر گرفته شود. مدارس باید به مراقبت از سلامت دانش آموزان و معلمان او اضافه شده است.

مکان های عبادت

صحبت در مورد باز کردن اماکن مذهبی از تاریخ 8 ژوئن (دوشنبه) در Swamiji گفت که دولت اجازه داده است برای باز کردن مکان های عبادت با در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی. Suttur Mutt نیز می شود باز از دوشنبه اما وجود خواهد داشت بدون امکانات برای جانبازان به ماندن در Mutt. Prasadam خواهد بود بسته بندی شده و با توجه به جانبازان ،

Suttur Mutt تاریخ و سیر روپیه Jayarajendra Swamiji JSS Mahavidyapeetha وزیر S. P. Manjunath آموزش پزشکی مدیر ماهش بین المللی مشهور ویولن دکتر میسور Manjunath, Moolchand خیریه اعتماد امنا Vikas و Mukesh و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن