Swachha نگاری ابتکار: منطقه وزیر پرچم خاموش 65 خودرو جدید اتاق كمپرسي

هر MCC وارد می شود یک وسیله نقلیه میسور/Mysuru: اضافه کردن بیشتر به MCC ناوگان جمع آوری زباله و دفع وسایل نقلی

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

هر MCC وارد می شود یک وسیله نقلیه

میسور/Mysuru: اضافه کردن بیشتر به MCC ناوگان جمع آوری زباله و دفع وسایل نقلیه منطقه وزیر S. T. Somashekar پرچم خاموش 65 خودرو جدید اتاق كمپرسي در MCC محل دفتر در Sayyaji رائو جاده دیروز اینجا.

صحبت به مناسبت Somashekar گفت که بسیار خوشحال به یاد داشته باشید که Mysuru است که در میان شش شهرستانها در کشور است که آمده اند با پرواز رنگ دستیابی به 5 ستاره امتیاز داده شده توسط اتحادیه وزارت مسکن و امور شهری برای حفظ مناطق خود زباله-رایگان.

تصریح می کند که دولت را گسترش همه ممکن است کمک کند برای حفظ شهر تمیز و بهداشتی در همراهی با آن شهرت Somashekar گفت که هر یک از 65 MCC بخش را دریافت کنید یک وسیله نقلیه به معنای استفاده برای درب-به-درب جمع آوری و دفع زباله.

وی از شهروندان برای پیوستن به دست با MCC برای ساخت Mysuru پیدا کردن یک نقطه بالا در نقشه جهانی از تمیزترین شهرهای.

این MCC خریداری کرده است 65 خودرو اتاق كمپرسي در هزینه حدود Rs.12 لاخ هر زیر JnNURM طرح. این MCC فرستاده بود یک پیشنهاد به دولت در خرید وسایل نقلیه یک سال پیش و در حال حاضر این پیشنهاد تبدیل به پربار با وسایل نقلیه ضربه زدن به جاده. این وسایل نقلیه استفاده خواهد شد برای Swachha نگاری ابتکار تحت Swachh بهارات ماموریت در تمام 65 بخش ،

سال گذشته این MCC خریداری کرده بود 169 چنین وسایل نقلیه. اما با گذشت زمان برخی از وسایل نقلیه تبدیل شده اند, در حالی که چند نفر دیگر باید دور انداخته شده است با توجه به مکانیکی و عملیاتی دلایل. با 65 خودرو جدید اتاق كمپرسي معرفی شده برای خدمات MCC مستقر رانندگان از دور انداخته وسایل نقلیه به اجرا آنهایی که جدید. در ضمن این MCC ارائه شده است یک پیشنهاد به دولت به دنبال مجوز برای تعیین درایور جدید آن را آموخته است.

شهردار تسنیم معاون شهردار C. Sridhar, MCC کمیسر Gurudatta Hegde اضافی کمیسر N. M. Shashikumar بهداشت افسران دکتر Jayanth و Dr. D. G. Nagaraj, MCC ایستاده کمیته بهداشت و درمان رئیس Gopi عضو Shobha و یک میزبان از دیگر Corporators و مقامات حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن